Superhete-mensentopic

Ik kijk geen Game of Thrones, want te pussy, maar deze man is zo knap :heart:. Nikolaj Coster-Waldau, die neus en die lach!

18 likes

Love him! Ik ken hem uit de film Wimbledon. Mijn god <3

2 likes

11 likes

Huh hij is maar 1.73, had ik niet verwacht.

Hij verdient ook wel een plekje hier


images%20(1)

13 likes

Ja dat zeker! Paul Walker WAUW… jammer dat hij op zo een trieste wijze om t leven is gekomen

2 likes

Oeeeeff Chris Heria😍

2 likes

Hij leek zo groot op tv :astonished:

Ja het verbaasde me ook. Hier kun je het overigens wel zien dat ie klein is. Toch jammer haha

3 likes

Doet me aan Austin Powers denken :joy:

2 likes

Door the Passion is mij Edwin Jonker opgevallen. Wat een knappe man eigenlijk! Heel mannelijk.

2 likes

Vond ik ook! Heel mannelijk maar tegelijk ook heel zacht.

Maar Lucas Hamming vond ik ook niet vervelend…

2 likes

Oké geen superhete man, maar om hier ff verder op in te gaan. Mijn ex zei dat Steve Carrel tijdens 40 year old Virgin zijn borsthaar echt was en het ook echt liet waxen zodat het op beeld zo “goed” mogelijk uitkwam.

3 likes

Antoni Porowski van Queer Eye :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Ik moest gisteravond Avengers Infinity War kijken met mijn vriend. Had eerst geen zin maar toen realiseerde ik me Robert Downey Jr. Was leuke film.

416x416
Vind hem zo sexy

7 likes

Gisteren Endgame gezien (aanrader!!) en Bucky mag wel weer even liefde krijgen:

Extraatje van onze beste vriend Captain America:

Beetje een spoiler

America’s Best Ass

8 likes

<3 Wisten jullie dat Henry Cavill in z'n contract voor de Superman films heeft laten vastleggen dat zijn lichaam niet met CGI zou worden aangepast.. Dit... is dus allemaal echt:

24 likes


James Aspey, vooral in combinatie met mouwloze shirts en (baby)dieren – al lijkt het hierboven een beetje alsof ie dat lammetje wurgt haha.

12 likes

Marco Perego, echtgenoot van actrice Zoe Saldana

image

4 likes

Wow :heart_eyes: Normaal hou ik niet zo van gespierd (vind al snel iets té), maar hij heeft de perfecte verhoudingen.

1 like