Superhete mannentopic

Rembrandt von Rhein

Ooh dit is echt jeugdsentiment :heart:

Ik heb een vraagje. In verschillende andere topics zijn er wel eens discussies geweest over dat mensen het vervelend vonden als er complimenten over iemands uiterlijk werden gegeven. Omdat er in de huidige maatschappij al genoeg nadruk ligt op uiterlijk en mensen veel meer zijn dan hoe ze eruit zien. (als ik t goed begrepen heb)

Maar ik zie hier in dit topic diezelfde mensen die zeiden dat ze zich daar aan stoorden foto’s van ‘superhete’ mannen plaatsen inclusief hearteyes en ‘‘hij is zo lekker’’

Waarom mag dat hier dan wel? Wat is het verschil met dat iemand in het youtuberstopic zegt dat ze iemand een mooi gezicht vindt hebben (en daar stoorden mensen zich dus aan) en hier plaatsen dat een man mega lekker is? (en dat vindt iedereen dus blijkbaar wel oke)

Het gaat mij totaal niet om wie, maar om waarom

Ja beide! Ik bedoel het totaal niet als persoonlijke aanval, wat misschien wel zo zou overkomen als ik mensen zou taggen, ik ben gewoon benieuwd waarom en wat het verschil is

Eens met @quantum. Als je echt benieuwd bent naar de antwoorden zou ik die mensen taggen. Nu kom je vrij passive aggressive over.

Ik behoor niet tot de mensen die doen wat jij aanhaalt, maar ik denk dat het vooral het ding is dat uiterlijk tegenwoordig een thema is dat óveral wordt aangehaald. Mensen worden op uiterlijk geselecteerd met sollicitatiegesprekken, als een baby wordt geboren wordt direct de nadruk gelegd op dat het een mooie baby is en ga zo maar door. Net zoals in veel topics op dit forum.

Dat betekent niet dat je nooit bij uiterlijk stil mag of kan staan. Ik weet niet zo goed hoe ik de vergelijking kan maken met het dagelijkse leven, maar met reality shows over modellen of andere events/programma’s waar uiterlijk wel centraal staat, is het ook geen probleem. Net als bij dit topic, hier staat uiterlijk juist centraal. Maar dat betekent niet dat uiterlijk altijd en overal de hoofdfocus moet hebben.
Dat is denk ik hoe er geredeneerd wordt en daarom vind ik zelf ook wel dat het hier wel gepast is en zeker niet altijd en overal terug hoeft te komen bij onderwerpen waarbij uiterlijk eigenlijk helemaal niet relevant is.

Heel helder, thanks voor je uitgebreide uitleg! (:

Shit ik dacht dat er weer knappe mannen geplaatst waren!

Dan plaats ik er een:
Enrique Iglesias
Omg-soo-sexy-LOVE-YOU-ENRIQUEEE-enrique-iglesias-15595664-460-352

Ik hoorde dit met de stem van Jürgen Klopp.

@ClaireCharlotte goede smaak heb je. Vind hem echt een goddelijke man.

David Castro van Shadowhunters hoe daar eruit ziet. Ik moest hard huilen toen ik erachter kwam dat hij uit 1996 komt. :see_no_evil:

Als topic starter wil ik hier even op reageren. Het heet niet voor niets superhete mannentopic: het gaat niet per se om uiterlijk, maar meer of je een persoon sexy vindt. Kan ook uitstraling zijn. Er komen dan ook behoorlijk uiteenlopende types voorbij hier.

:drooling_face:

En telefoonnummers?

En schoenmaat!

Mag ik uw aandacht voor Álex García
image

Maar toch vooral als dokter in Tiempos de guerra
image

Aaron Tveit, oa van Les Miserables :heart_eyes:

@Viooltjes https://www.instagram.com/p/BtorROqhyuF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=apjtlrkoj0kt

Draag me weg. :joy::joy::joy:

Jezus, ik las uit snelheid zachte condoom :joy:

Uiterlijk voert wel de boventoon, we kennen al deze mannen niet! Maar het kan idd ook voortkomen uit hun gedrag wat we zien op beeld, al dan niet wanneer ze zichzelf zijn of een rol spelen.

Maar aan de andere kant heb ik nog niemand in dit topic gezien die gemiddeld gezien niet als super heet worden omschreven. Die mannen staan in het Darkside Crushes topic.

De uiteenlopende types die hier voorbij komen is puur omdat smaken verschillen.

Ergens vind ik het wel vervelend dat je niet zomaar in andere topics mag zeggen dat je iemand knap/mooi/heet vindt. Het is een lastige discussie omdat het onzeker kan maken over wie we zelf zijn en hoe we eruit zien. Dat heb ikzelf ook. Ik ben ook geen standaard beauty en ik voldoe niet aan de “standaarden” wat betreft haar, make-up en kleding. Zo lang we elkaar niet neerhalen en het knappe in iedereen kunnen blijven zien…