Superhete-mensentopic

Dit is het enige dat ik kan vinden van een mainstream bron, voorlopig zijn het alleen allegations. Ik zeg ook niet dat Amber Heard een engeltje is, ik geloof best dat die hele relatie toxic was. Maar hij heeft haar nog steeds in elkaar gemept, dus wat mij betreft is hij cancelled :woman_shrugging:t3:

2 likes

:drooling_face::drooling_face:

12 likes

Het gaat mij inderdaad om zijn uiterlijk (lekker oppervlakkig)

Maar vraag me af wie er de waarheid spreekt zonder een hele discussie te willen starten. Mijn neef werd namelijk in elkaar geslagen door zijn vrouw, dus ik weet dat het ook anders kan zeg maar.

3 likes

Yes! Eeuwenlang wachten op het nieuwe seizoen van Riverdale. Duurt lang!

1 like

Jaaa! Volgend jaar ergens komt er ook een nieuwe zwijmelfilm naar de bios met KJ in de hoofdrol :smirk:

1 like

Goeie hemel Jude. :drooling_face:

4 likes

Nee totaal niet :rofl:


Zag hem al eerder voorbij komen in dit topic :heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Ik houd van Idris, en dit is momenteel echt mijn meest gedraaide nummer op Spotify, maar in dit shot ziet hij er zo gek uit. Sowieso oud, maarja, hij is ook al over de vijftig geloof ik, maar ook gewoon raar?

En toen ik ooit poste dat hij mn dark side crush was scheen hij verkozen te zijn tot most sexiest man alive
Echt een bae

1 like

ik kom even deze droppen, groetjes!

9 likes

Ik moet mijn mening over samuel van elite echt even herzien, godsamme ik vind m echt waanzinnig heet. Opeens vind ik zn oorbel ook sexy, what happened?

11 likes

Op die onderste lijkt hij enorm op iemand die ik ken. Wil je zn nummer?

Wie is dit? Ik ben benieuwd hoe hij er van de voorkant eruit ziet. Hij lijkt op die foto enorm er op iemand die ik ken haha. Sterker nog ik dacht eerst dat hij het was.

Een britse rapper, hij heet Dave (en pas 21 jaar, beetje darkside voor me haha)

1 like

Spreekt ie ook spaans?

Sowieso wel Zeeuws

1 like

Hahhaha nou waarschijnlijk versta ik daar ook niet altijd alles van dus komt het op hetzelfde neer :+1:

1 like

Ik vind hem van de voorkant niet zo haha. Ik heb een crush op een tiener, kan ook echtniet :joy:
Hij is 19


Vind hem cute maar ik schrok toen ik zn leeftijd hoorde.

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

4 likes