Superhete mannentopic

17 likes

Dit doet het echt helemaal voor mij. :drooling_face:

1 like

Ik ben vooral ook fan van zijn stem. :heart::drooling_face:

1 like

Ja inderdaad!! In die Hugo Boss reclames ook, dan kan je me opvegen hoor

James Denton :face_with_hand_over_mouth::heart_eyes:

6 likes

who dis, ik vind hem ook cute

sowieso de manier waarop zijn mond beweegt als hij praat en de stand van zijn gebit, vind ik echt heel mooi en aantrekkelijk

@PhoebeBuffay bij James Denton heb ik hetzelfde met zijn mond/gebit/manier!

2 likes

Liam Hemsworth, echt damn, dat heeft Miley Cyrus toch maar even voor elkaar gekregen :joy:

26 likes

matt champion van brockhampton

en samuel krost uit de fyre docu DIE KUILTJES OOOH

u

en steve lacy, gitaarspelend is ie al helemaal superhot

6 likes

Ik voel me nu heel oud, maar ken ze alledrie niet :speak_no_evil:

1 like

@Mango en @Daelyss Frank Ocean mag ook meedoen met de mooiste lach!!!
ik word zo blij van deze foto volgens mij is hij zo’n cutiebabymens

19 likes

Nog wat meer Queer Eye Candy (haha) My faves:

10 likes

Ja! Ken je de podcast ‘Dissect’? Seizoen 2 gaat helemaal over zijn werk, echt een aanrader!

vet! ken ik niet, maar dankje!
en niet oud voelen hoor, haha. brockhampton is een beetje underground hiphop en steve lacy is de gitarist van the internet. die andere gast zag ik toevallig in een docu, die is niet echt “bekend” ofzo

Ok grapje

7 likes

ik lees van onder naar boven en dacht even dat je met ‘alledrie’ die laatste drie foto’s van dezelfde dude bedoelde haha

@kali ik vind Samuel Krost in die docu ook zo leuk. alleen op foto’s eigenlijk niet, voor mij is het meer z’n uitstraling

2 likes

jaaaa i know, ik ging dus een filmpje van die docu proberen te videoscreenshotten maar dat kan niet op netflix : (
(maar die laatste foto… EFFE!!)

1 like

hij heeft een relatie gehad of gedate met Selena Gomez, wist je dat? ik vind hem daardoor wat minder leuk :zipper_mouth_face:

ja ik zag net zoiets tijdens het googlen, maar hij hangt sowieso met gigi hadid en al die mensen. leek hij me op het eerste gezicht niet direct het type voor nee!

1 like

Current obsession

3 likes