Superhete mannentopic

Correcte afsluiter van de reeks :sunglasses: Yay, samesies :cheer::cheer:

Jippie er is een nieuwe aflevering van Jane the Virgin: lekker naar Justin Baldoni kijken :drooling_face::heart:

tumblr_ogp5414vFo1qh0exio1_r1_250

Ik vond de vriend van Sandra Bullock in de film Birdbox ook heel hot. Maar ik als nu dan foto’s van hem opzoek denk ik nee? Sommige mensen zijn veel beter op bewegend beeld of alleen in een specifieke film/serie ofzo. Oh en ik heb toen wel tig keer “neuk me” gedacht toen als hij in beeld was. Lekker plat haha. Ik kreeg die film ook als tip van een vriend en hij zei “die vind jij sowieso geil”. :speak_no_evil:

Andere lekkere Spaanse (?) acteur:

Miguel Herran, ook beter op bewegend beeld hallelujah

Oehh ja die is ook heel leuk idd! Sws vind ik Spaanse mannen vaak knap, zou bijna alle Spaanse series gaan kijken puur voor de acteurs hahah

Hij is zooo sexy pff ik vond hem als foute boy in Élite al fijn maar in La Casa de Papel is hij nóg leuker.

Ik keek die series andersom en werd echt helemaal week bij de gay scene tussen Polo en hem… my God

Of moet deze in het opbiechttopic? :sweat_smile:

Wie is hij? :blush:

De broer van Robert Jensen. :sweat_smile:

e82d34c8-ef27-11e8-8720-ed23b9697a9e

Frank Dane. Is een pseudoniem omdat zijn broer Robert Jensen is en hij niet ‘broer van’ wil zijn. Hij presenteert de ochtendshow op 538!

Die sukkel die die streaker voor Maan geregeld had. Enige waarvan ik hem ken :sweat_smile:

OMG ik heb serieus aan hem gedacht in dit topic. Ik vind hem iets hebben. Maar ik weet niet wat haha. Ik heb een ergere biecht denk ik. :shushing_face:player-tristan-thompson-attends-the-amari-thompson-soiree-news-photo-1014203138-1553693956

Ik weet ook niet wat t is. Heel charismatisch en zijn lengte denk ik :joy: kan me altijd kostelijk vermaken als de ochtendshow op is (met beeld uiteraard). Robert Jensen vind om trouwens ook aantrekkelijk (omg op mezelf) maar dat komt ook door zijn houding en uitstraling.

Ik vind het echt grappig dat ik als tiener een gigantische crush had op Josh Hartnett in de film Pearl Harbor. Als ik nu die foto’s zie denk ik, wat een broekie, hij heeft waarschijnlijk nog niet eens baardgroei. Ik had hem ook vaak als avatar op MSN. Oh en ik was ook altijd boos want Ben Affleck moest lekker doodgaan in dat godvergeten weiland ipv Josh!
1896135809_1

Ik had echt geen idee wie dit was en vond hem er best leuk uitzien op de foto (niet superheet, maar zou hem mijn bed niet uitschoppen zeg maar). Alleen nu heb ik hem even in google image search gegooid, en dit is inderdaad wel echt een enorme biecht ja.

voor de mensen die hem ook niet herkennen

Dit is Tristan Thompson, die van Khloe Kardashian

Haha ja wrijf het er nog ff lekker in! Heeft er ook wel mee te maken dat ik een zwak heb voor professionele basketballers, biecht nummer 2. En ik vind z’n hoofd cute. Helaas is hij verrot van binnen.

Dit is niet voor niks het superhete mannen topic, het innerlijk maakt hier niet uit :smile:

@HvO @Candace Aaah okee :hushed: Is hij niet vaker de revu gepasseerd op het forum? Ik krijg een beetje douchebag-vibes van hem, ook al ken ik heel die gast niet​:laughing:

Heeft hij eigenlijk een vriendin? En ik zag dat hij 2.03m is. Seuw