Superhete mannentopic

Geen idee, ik post nog niet zo lang mee :face_with_hand_over_mouth: doe douchebag vibe snap ik wel hoor haha maar het heeft toch iets aantrekkelijks :woman_shrugging:t3:

Ja hij is echt lang :heart_eyes: is heel gesloten over zijn privé leven (net als Jensen) maar heeft vgm wel een vriendin.

Haha ik lees nu dat hij vader wordt!

No echt! Heb je een link?

Haha hij heeft het ook heel onverwachts tijdens de uitzending verteld. Hij wist ook al het geslacht dus zijn vriendin was dan waarschijnlijk al zeker 20 weken zwanger.

Ah leuk!

daredevil-129490

giphy

Charlie Cox, maar dan alleen als Daredevil. In het ‘echt’ vind ik hem mwah…

Dan maar toch weer even The Punisher tonen :heart_eyes: guilty pleasure :drooling_face::drooling_face: die neus!

punisher-header-4

tumblr_ozuj92ixkN1qd52doo8_r1_250

tenor

En dan gooi ik maar gelijk nog wat andere (anti)Heroes erin;
giphy%20(1)

OqDabtl

giphy%20(2)
En dan vooral z’n accent omg

tumblr_omt39bUFyB1ttko1so1_500

giphy%20(3)

Jep, ik denk dat ik ECHT problemen heb haha.

Haha ik was destijds ook helemaal in love met Josh, logisch toch ook wel, juist als je zo jong bent is zo’n jongens-achtige man denk ik juist wel aantrekkelijk. Hij had ook echt wel iets, zie het nog steeds wel!

Als ik foto’s van nu kijk vond ik hem toen als broekie heter, haha, gevalletje vroeg gepiekt. :crazy_face:

@Jumpsuit jaaa josh in the virgin suicides :scream::heart_eyes: omg ik dacht echt wie is deze kerel.
Vond m in Penny dreadful ook best prima.

@YoMrWhite als ik ovuleer dan ben ik heel erg op Tom Hiddleston. Vooral als Loki. En Douwe Bob en Joseph Gordon Levitt… als niet dan meer richting Chris Hemsworth en Alexander Skarsgard… (of is dit mee opbiecht topic :thinking::sweat_smile:). Mijn babydaddy lijkt meer op een blonde Zweed overigens :joy::joy:

Alhoewel dit doet me helemaal niks

Dit is beter

Ik vind die Tom Hiddleston toch wel apart, ik vind hem op foto’s helemaal niks, snapte de hype nooit, maar toen ging ik die serie kijken, The Night Manager, en toen vond ik hem ineens wel heet. :face_with_monocle: Denk door zijn stem en accent en lengte?

Ja dat klopt, zijn gloriedagen zijn al lang voorbij. Eigenlijk net als met Leonardo DiCaprio. Die was begin 20 leuk en daarna is het bergafwaarts gegaan. Ik had deze vaak als avatar, en toen kreeg ik een keer de vraag “Is dat jouw vriend?” Eh ja dat mocht ik willen :joy:

Ik heb ook een enorme crush op Jacob in Twilight gehad. Puur alleen daarom heb ik alle films gezien. Ik heb zelfs een keer een oproep op fb gedaan of iemand een look a like Jacob kende in Nederland (overigens niet heel serieus bedoeld natuurlijk haha) en een vriend van mij zei altijd dat ie een rare hondenkop had. Dan ging ik Jacob helemaal verdedigen😂 en nu vind ik zelf ook dat z’n gezicht op een hond lijkt.tumblr_inline_okog9troeq1u24z62_500

Echt een apart gezicht.

Ik spam dit topic zo vol :speak_no_evil: maar wie is foto nr 9 @YoMrWhite? Die is ook van Marvel of niet?

Bedoel je deze @Jumpsuit? Dat is T’Challa aka Black Panther, gespeeld door Chadwick Boseman :drooling_face:

Uit die film komt ook dit exemplaar :drooling_face: (M’Baku, gespeeld door Winston Duke)

En deze god :heart_eyes::drooling_face::heart_eyes: (Eric Killmonger, gespeeld door Michael B. Jordan)

Die hele film is sowieso een genot voor je ogen en zintuigen, alleen maar mooie mensen die geweldige characters spelen (Okoye, Nakia, Shuri :heart_eyes:) in de mooiste locaties. Ook als je niet van superheldenfilms houdt is dit een aanrader!

Ik ga zo intens hard op tattoo’s, mooie mannen armen met plak plaatjes, te lekker!

Ik ben in een Michael B Jordan wormhole gevallen, die man mag echt hele vieze dingen met mij doen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Ik wil ze allemaal!!!

Hahaha je bent niet de enige, een vriend van mij gaat nu ook helemaal wild op hem. “WIE IS DAT”. Ik vind hem zelf niet zoo, maar hij is wel hot hoor!
En die 2e gif is echt heel schattig😍.

image

Haha deze is echt heel leuk. Is dat die Chick van girls aloud?