Superhete-mensentopic

Sowieso snap ik dit soort wedstrijden niet. Ik denk best dat er mensen zijn die in het algemeen aantrekkelijker gevonden worden door anderen, maar uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak en zoveel mensen/zoveel wensen

4 likes

13 likes


Hola guapo
(Alejandro Speitzer van de serie El Club)

5 likes

Ik heb soms toch wel een zwak voor de man achter Tame Impala.
Can’t be tamed.

8 likes

Oef over mannen met lang haar en een (driedagen)baardje gesproken, moest ik ineens aan deze man denken:

16 likes

image
lekker groot maar oke

7 likes

Ohhh ja ik vind hem vooral hier echt zooo knap en geil haha. Ik moet die film maar eens gaan kijken.

b127f74b2f72d01de0f58d231105fd62

:drooling_face:

15 likes

Jonge Brad Pitt doet juist echt niks voor mij want ik vind hem echt tĂ© perfect. Juist nu hij wat ouder wordt en z’n gezicht wat meer karakter krijgt vind ik hem knap worden.

4 likes

Dat lijkt ook wel een standaard/vooroordeel te worden, hoe ouder een man wordt hoe knapper/meer karakter. :joy: Wat een onzin geloof ik persoonlijk helemaaal niet in. Leonardo had zijn gloriedagen in de Titanic periode. Richard Gere veeeel later. En George Clooney pas na z’n 40e ofzo.

Voor mij is dat ook niet standaard, maar in het geval van Brad Pitt toevallig wel

1 like

Omg omg omg, JAAAA ik had hem als msn plaatje en toen vroeg iemand “is dat jouw vriend”? Nou ik was sowieso minimaal 10 jaar jonger maar wat een crush.
Nog steeds vind ik hem daar zo mooi, en ik huil nog steeds wanneer Danny dood gaat.

2 likes

Haha dit doet me denken aan toen ik 14 was en op de middelbare school zat. Wij waren de ‘laptopklas’ en mochten tijdens sommige uren op de laptop werken. (Dit was toen uitzonderlijk jongens) Na schooltijd hadden een vriendin en ik een keer tegen de techniek leraar gezegd dat we iets af moesten maken op de laptop, dus of we die even mochten gebruiken. Toen hebben we op alle 30 laptops, bureaublad achtergronden met Josh Hartnett gezet, en NIEMAND wist toen hoe je dat er weer afhaalde. dus de rest van het jaar heeft iedereen naar Josh Hartnett zitten kijken op de laptop, heerlijk.

28 likes

Jonge Johnny Depp :heart_eyes:

14 likes

Hahaha wat chill

1 like

Ik vond hem vroeger echt niks maar als je die streek nu zou hebben uitgehaald met mijn laptop tijdens zijn Penny Dreadful-era zou ik je eeuwig dankbaar zijn geweest.

3 likes

Oeeeh en was die in het echt ook leuk?

Zn nummer mag je sturen hoor :smirk::joy:

1 like

Mannen die kunnen dansen :drooling_face:
Ik heb mijn pedopas tevoorschijn gehaald.

2 likes

TimothĂ©e Chalamet :heart_eyes: Hij is wat jonger dan mij but I don’t mind. Hopelijk is de foto niet te groot

15 likes

Al zijn films :heart_eyes:

Ah hij is zo leuk😍