Superhete-mensentopic

Ik ben Riverdale aan het inhalen, genoeg eyecandy te zien.

Chad Michael Murray was in zijn jonge jaren niet echt mijn ding, maar hij is lekker opgedroogd:

Mijn OG Riverdale liefje (Skeet Ulrich)

14 likes

Net zoals Josh Hartnett die vond ik vroeger bijvoorbeeld ook helemaal niks :stuck_out_tongue:

Lol ik kan me dat middelste interview herinneren en daar vind ik Sander wel echt geniaal. Boort zo die interviewer en Baudetstemmers de grond in.

Edit: hahaha @Bergamot had jouw reactie nieteens gezien. Echt een mooi stukje

Edit 2: Ik vind hem absoluut niet heet maar ben denk ik een van de weinige personen die hem niet haat of adoreert maar ergens ertussenin zit. Soms vind ik hem echt extreem on point (zoals bij dat interview) maar vaak draaft hij door en ben ik het absoluut met hem oneens en kan ik de manier waarop hij het verwoordt niet aan.

2 likes

Sander en Mark Baanders op 1 foto?? Ik kan al drie weken niet satisfyeren pff

3 likes

Steve Carell verjaart ook echt als een goede wijn.

17 likes

Zo, ik vind hem echt heel erg lijken op Patrick Martens

Maar allebei niet mijn ding. Wel leuk:

Daniel Boissevain

8 likes

Miguel Ángel Silvestre (Spaanse acteur). Echt draag me weg, veeg me op. Zijn stem is ook zo sexy, maarja ik kwijl al gauw als iemand Spaans praat

(Ja verveel me op werk)

12 likes

OMG ja. Echt het perfecte hoofd en die ogen :heart_eyes:

5 likes

Plaatst een foto waar beiden niet erg duidelijk op te zien zijn en vooral zijn naakte bovenlichaam in beeld is :joy:

14 likes

Die kwamen in @Trenchcoat haar post al goed genoeg naar voren :innocent:
Al had ik het misschien de blik moeten noemen, die blik :open_mouth: :drooling_face:

1 like

En zijn danspasjes op insta man man man

2 likes

Ja, maar dan ook echt, niet te doen, draag me weg

3 likes

Jon Lajoie (aka MC vagina haha). Ik had en heb gewoon nog zo’n ontzettende crush op hem. Hij blijft gewoon mijn droom man hahaha. Knap, muzikaal en ook nog eens fucking grappig :heart_eyes: :heart_eyes:

5 likes

Daniel Boissevain :star_struck:

Z’n zoon is ook knap…

2 likes

Ik zie geen afbeelding, maar wil zijn zoon wel

En missie aarde kijken!

1 like

Hebbie z’n stories vandaag gezien :heart_eyes:

1 like

Uuuugh those sexy hips :heart_eyes: ai ai si si mami

2 likes

Spanje laat binnenkort weer toeristen toe. Ik ga heel het land af voor hem.

5 likes