Superhete-mensentopic

Ik vind dat dus echt geen gezicht, ja ze kunnen er niks aan doen dat ze zo’n grote braadworst hebben maar dat apparaat kan je toch wel in je boxershort omhoog ofzo opbergen. Of meer naar de zijkant. Maar ze zijn zich er vastwel bewust van dus ze zouden het wel leuk vinden dat het zo obvious zichtbaar is.

3 likes

Die laatste posts doen mij denken aan

3 likes

Hier is het veel te vroeg voor :hot_face:

Met die kinderen zo op de achtergrond ook echt

https://www.google.com/search?q=ibaka+sweatpants&tbm=isch&source=univ&client=ms-android-hmd-rev2&fir=z_6YDzyXBp9s-M%3A%2C6EYzTLF9qRXCYM%2C_%3BGzKv1QJn9-BAYM%3A%2C2Wx6d7iWSvpQdM%2C_%3BKHuU6xtOGta8CM%3A%2C_dOBOmiE3hbLeM%2C_%3BLMfVmeb_Fy4JjM%3A%2CKtKm5gwk-VJ4QM%2C_%3BFtB9edE1QLH7LM%3A%2C60Jzlayk85rG6M%2C_%3BPWS2ib3Rk8-k8M%3A%2C0qx1xenPqq3lCM%2C_%3BDVA2e9XleE6XgM%3A%2CrwppZblo6GWWYM%2C_%3BJxRtM3rJU9NiPM%3A%2CnH2d79au2oAMvM%2C_%3BYX4-PVEW3nDRJM%3A%2COgUR8QXN8OHf2M%2C_%3BXgANY94iPjWydM%3A%2Cff_u0HG-kk9x3M%2C_%3Bq6sn6o4Sj-2MvM%3A%2Cf6whii820sWi1M%2C_&usg=AI4_-kRlNM4eFoxZ4PgSoAGSvajKJaiWcg&sa=X&ved=2ahUKEwif-57E-b7mAhUEhlwKHe8CAOUQ7Al6BAgHEB0&biw=376&bih=663&dpr=2.88#imgrc=PWS2ib3Rk8-k8M

Afbeelding kon ik niet importeren.

Wel jammer van de te witte tanden maar z’n zwoele zang maakt veel goed!

4 likes

2 gedachten:

• Au.
  • Vindt het wat ongepast om dit aan te trekken naar een event waar veel jonge kinderen zijn. Je kijkt toch wel even in de spiegel?
3 likes

Oh hiiii Milo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Rolf Sanchez!

Dit nummer van hem is nu veel op de radio:

Idols lang geleden! Of x-factor ofzo, zo’n talentenjacht iig zat ie in

1 like

Hahah ik dacht echt even dat iemand met photoshop z’n gebit groter had gemaakt. Het ziet er heel nep uit :joy:

Caleb Landry Jones.

3 likes

Johannes Lassen (Below the Surface), vooral in shirts waarin z’n spieren benadrukt worden

8 likes
3 likes

Holy fkkn Christus te muilezel wie had ooit gedacht dat ik nog eens zou fappen op een (soort van) geestelijke?

3 likes

g7-MHUir_400x400

Lorenzo Zurzolo

Die ogen die zo zwart staan, that does the trick

6 likes

image

10 likes

Haha ik glibberde altijd van de bank zodra hij in beeld kwam.

2 likes

O de herinneringen! Ik heb zelfs nog een trouwkaart gemaakt waarop ik ons huwelijk aankondigde :joy: :joy: :joy: :joy:

8 likes

Jaaa :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb Tom Cruise en Brad Pitt als Louis en Lestat in ‘Interview with the Vampire’ altijd echt zooo knap gevonden. Zijn zowieso mooie mannen, maar die vampieren-look heeft wat.

8 likes