Superhete-mensentopic

3 likes

Holy fkkn Christus te muilezel wie had ooit gedacht dat ik nog eens zou fappen op een (soort van) geestelijke?

3 likes

g7-MHUir_400x400

Lorenzo Zurzolo

Die ogen die zo zwart staan, that does the trick

6 likes

image

10 likes

Haha ik glibberde altijd van de bank zodra hij in beeld kwam.

2 likes

O de herinneringen! Ik heb zelfs nog een trouwkaart gemaakt waarop ik ons huwelijk aankondigde :joy: :joy: :joy: :joy:

8 likes

Jaaa :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb Tom Cruise en Brad Pitt als Louis en Lestat in ‘Interview with the Vampire’ altijd echt zooo knap gevonden. Zijn zowieso mooie mannen, maar die vampieren-look heeft wat.

8 likes

De enige rol waarin ik Tom Cruise ook echt :heart_eyes: vind.
Brad Pitt is dat bijna altijd :innocent:

2 likes

Ik kijk Marcella en omg deze man: Nicholas Pinnock

afbeelding

Zonder haar en baard istie wel een stuk minder

afbeelding

3 likes

Dieter Coppens. Ik volg Down the road, en niet alleen zijn looks maar ook hoe hij doet; fantastisch. Heb verder geen idee of hij een beroemde Belg is.

Josha Stradowski. Speelt in hoogvliegers en mag er ook zeker zijn
4 likes

Sorry dames, ik kan gewoon geen foto vinden waarop de heetheid van deze zanger te vatten is.

Veeg me op. Draag me weg.

2 likes

Vind jij dit de knapste man van de wereld?

• Nee, zeker niet
  • Ja absoluut
  • Doe mij Rob Geus maar…

0 stemmers

Sowieso snap ik dit soort wedstrijden niet. Ik denk best dat er mensen zijn die in het algemeen aantrekkelijker gevonden worden door anderen, maar uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak en zoveel mensen/zoveel wensen

4 likes

13 likes

Hola guapo
(Alejandro Speitzer van de serie El Club)

5 likes

Ik heb soms toch wel een zwak voor de man achter Tame Impala.
Can’t be tamed.

8 likes

Oef over mannen met lang haar en een (driedagen)baardje gesproken, moest ik ineens aan deze man denken:

16 likes

image
lekker groot maar oke

7 likes

Ohhh ja ik vind hem vooral hier echt zooo knap en geil haha. Ik moet die film maar eens gaan kijken.

b127f74b2f72d01de0f58d231105fd62

:drooling_face:

15 likes