Superhete-mensentopic

Oh dat nummer ken ik niet!

Ik herken hem wel maar kan niet plaatsen waarvan?? Ik lees trouwens dat ie gewoon Rolf Wienk heet haha

Idols lang geleden! Of x-factor ofzo, zo’n talentenjacht iig zat ie in

1 like

Hahah ik dacht echt even dat iemand met photoshop z’n gebit groter had gemaakt. Het ziet er heel nep uit :joy:

Caleb Landry Jones.

3 likes

Johannes Lassen (Below the Surface), vooral in shirts waarin z’n spieren benadrukt worden

8 likes

Ging dit fragment meteen opzoeken :flushed: Wat een mooie ogen zeg! Maar vind hem van de zijkant wel veel knapper dan van voren.

3 likes

Holy fkkn Christus te muilezel wie had ooit gedacht dat ik nog eens zou fappen op een (soort van) geestelijke?

2 likes

g7-MHUir_400x400

Lorenzo Zurzolo

Die ogen die zo zwart staan, that does the trick

6 likes

image

10 likes

Haha ik glibberde altijd van de bank zodra hij in beeld kwam.

2 likes

O de herinneringen! Ik heb zelfs nog een trouwkaart gemaakt waarop ik ons huwelijk aankondigde :joy: :joy: :joy: :joy:

8 likes

Jaaa :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb Tom Cruise en Brad Pitt als Louis en Lestat in ‘Interview with the Vampire’ altijd echt zooo knap gevonden. Zijn zowieso mooie mannen, maar die vampieren-look heeft wat.

8 likes

De enige rol waarin ik Tom Cruise ook echt :heart_eyes: vind.
Brad Pitt is dat bijna altijd :innocent:

2 likes

Ik kijk Marcella en omg deze man: Nicholas Pinnock

afbeelding

Zonder haar en baard istie wel een stuk minder

afbeelding

3 likes

Dieter Coppens. Ik volg Down the road, en niet alleen zijn looks maar ook hoe hij doet; fantastisch. Heb verder geen idee of hij een beroemde Belg is.

Josha Stradowski. Speelt in hoogvliegers en mag er ook zeker zijn
4 likes

Sorry dames, ik kan gewoon geen foto vinden waarop de heetheid van deze zanger te vatten is.

Veeg me op. Draag me weg.

2 likes

Vind jij dit de knapste man van de wereld?

  • Nee, zeker niet
  • Ja absoluut
  • Doe mij Rob Geus maar…

0 stemmers

Ik vind hem zelfs best wel onaantrekkelijk? (Door zijn kapsel)

7 likes