Oeeeeh wie is dit !?
Michelle Moronne, hij is een van de hoofdrolspelers in de film “365 dn”! Is een fifty shades achtige film (zit wel een knidnappingsscene in) die pas op Netflix staat. Mijn beste vriendin vond het een vulgaire film en heeft hem niet afgekeken. Dus ik raad de film niet aan! Maar ik vond hem wel een super knappe man
Ik heb echt toevallig net deze film aan gezet
wacht met smart op het nieuwe seizoen
Maarten Heijmans (de linker of course) zoals die er uit ziet in de film wat is dan liefde.
Waarom kun jij nou wel foto’s vinden waar hij er geweldig uit ziet? Ik kwam alleen van die net niet foto’s tegen. Maare zo is hij ook echt
Pff dan heb ik vast niet goed gekeken, haha. Maar bedankt voor de toevoeging ga weg van jou ook eens kijken.
Oh en deze man uit Chasing Liberty
En deze is echt
Yessss medestanders! In Wat is dan liefde is hij echt leuk🥰 en in Ramses! Mijn vriendinnen snappen nooit wat ik in hem zie. Zag hem op het toneel: een klein leven. ook prachtig.
Mijn vriendinnen snappen mijn Maarten liefde ook nooit . Het is ook echt z’n stem die het 'm doet
Ik kijk momenteel friends terug en young Chandler Bing
Nice. Wie is het?
Can Yaman, een Turkse acteur. Kende hem ook niet, maar zag een trailer voorbij komen waarin hij speelt. Een goede reden om te gaan kijken…
White collar was ook top, dankzij hem
Het is zo nen eikel maar would do! Die foto met zijn tattoo is raar
Haha waar slaat die 2e foto op dat die tattoo zo expliciet in beeld moet? Wil hij daar een statement mee maken?