Ja yes ik vroeg me al af of ik m eens een x voorbij zou zien komen hier. Hij zag er goed uit deze french open, vond dat zwart hem ook mooi staan!
Oh hiiiii en ik zie nu deze, je bent on fire
Heb je de nieuwe film al gezien?
Ja heel heet! Vind hem alleen somehow mét bandana heter dan zonder.
En heb de nieuwe After film net gister gezien. Het ging een beetje de Fifty Shades kant op haha. Vond het een film om lekker weg te kijken. Heb jij hem al gezien?
Ja he, iets stoerder ofzo? Minder jezus-achtig? Hij zag er in ieder geval heel goed uit!!!
Oooooh yes dat klinkt goed!! Ik wacht nog even tot ik hem op mn laptop of televisie kan bezichtigen, durf de bioscoop nog niet zo goed aan! Was de toevoeging van 1 van die twins ook een goeie? Of liever alleen Hero?
Dit is echt precies goed uitgedrukt, minder Jezus style.
Voor het verhaal was die andere kiddo nog wel leuk, om naar te kijken niet per se haha.
ok Hero all the way dus, nu maar hopen dat het 100 maanden duurt voordat ie op pathe thuis oid komt te staan
Oh my ik zit in een loop van videoâs op yt over Larry proof enzo. I canât deze twee of het waar of niet waar is, maar ze zijn beide zo cute.
Yosuke Kubozuka, ik heb net Giri/Haji gekeken en het was heel erg goed maar anders was ik alsnog wel blijven kijken voor hem denk ik
Ik gokte op een ontsnapte corpsbal van Vindicat, maar Veritas klinkt ook zeer plausibel.
Brb even mân kilometerrange wat omhoog schroeven.
Stop er snel mee, want voor je het weet heb je een tumblr account en open je elke ochtend tumblr alsof het een nieuwssite is
Ik kan al niet meer stoppen Ze zeggen dat er een onthulling gaat komen als Golden uitkomt omdat Louis een selfie postte en dat betekent dat er iets gaat gebeuren.
Had iemand Lucas Bravo (Emily in Paris) al gepost? Normaal niet echt mân type (te mooiboi) maar die chef-outfitâŠ
Ik wilde net de hoofdrolspeler van man of steel posten en toen dacht ik ineens verrek volgens mij stond hij al in de lijst. En ja dus. Echt wat een knappe vent. Kan het niet laten dus daarom toch nog even als Superman.
Het nieuwe seizoen zal wel vertraging oplopen.
Ik vond die serie dus niks aan maar deze foto laat me twijfelen om het toch niet nog een keer te proberen.