En zijn stem. Ik kan niet beschrijven wat ik daarvan vind (positief dus).
Ik heb de Mariniers kalender 2021 binnen.
Voor wie er niet bekend mee is; het is een jaarlijkse “sexy” kalender gemaakt door het Nederlandse Korps Mariniers. De volledig opbrengst is voor het goede doel.
Het zijn dus geen bekende mannen, maar onbekende strijders voor volk en vaderland enzo.
Dus ja, ik heb natuurlijk gehoor gegeven aan mijn burgerlijke plicht.
Ik deel een paar foto’s. Als je meer wil zien moet je natuurlijk zelf even een kalender kopen voor uhm… “het goede doel”
De goede doelen zijn trouwens oa Stichting PTSS, Stichting hulphonden en het Sofia kinderziekenhuis.
Lol dat wapenonderhoud erbij
Blijven denken aan het goede doel. Hou dat vast.
Ha ik heb hem ook! Heb volgens mij zelfs nog een link geplaatst in wjekw topic. Maar ik vind er een paar niet zulke hete mannen tussen zitten. Dus dat is een beetje balen, zitten we daar een maand verplicht naar te kijken. Of ik sla gewoon een maand over
Ik blijf het hele jaar switchen tussen januari en december
JAAAA!!! Ik ben PB aan het bingen en ben echt ZO geobsedeerd door hem!!! Lekker schaamteloos fangirlen. Ik wilde hem eigenlijk al de hele tijd posten hier maar vond het teveel werk op mijn smartphone.
Ja same hahaha, sowieso een hele goede serie maar ondertussen lekker weg kunnen glijden maakte het nog wel zes keer beter Baalde ook elke keer een beetje als hij dat stomme brilletje ophad omdat ik dan toch net niet zo lekker op hem kon gaan
Haha ik zag zijn naam niet en toen wilde ik typen: is dit Wiepke?! Haha kan zijn naam niet onthouden. Wopke, Wiepke, Wapke.
Hoevaak gaan deze foto’s nog op dit forum geplaatst worden?
Oh nee was niet rot bedoeld hoor! Ieder heeft zo z’n smaak
Ik ga trouwens best goed op Erik Dijkstra, en dan vooral z’n kapsel! Bij de top 2000 quiz werd ik ook weer erg blij van hem…
Eens! Ik kan alleen wel altijd slecht omgaan met mannen die ‘grappig geprinte’ blousejes dragen.
ook eens haha, dat hoeft van mij ook niet. Kon even geen betere foto vinden, dus hier een goedmakertje:
Eens met je rijtje en wil daar Louis Theroux graag aan toevoegen