Omg weten jullie nog dat ik deze hottie hier kwam melden haha?
Kijk dit nou!!!
JAAAA!!! Ik ben PB aan het bingen en ben echt ZO geobsedeerd door hem!!! Lekker schaamteloos fangirlen. Ik wilde hem eigenlijk al de hele tijd posten hier maar vond het teveel werk op mijn smartphone.
Ja same hahaha, sowieso een hele goede serie maar ondertussen lekker weg kunnen glijden maakte het nog wel zes keer beter Baalde ook elke keer een beetje als hij dat stomme brilletje ophad omdat ik dan toch net niet zo lekker op hem kon gaan
Haha ik zag zijn naam niet en toen wilde ik typen: is dit Wiepke?! Haha kan zijn naam niet onthouden. Wopke, Wiepke, Wapke.
Hoevaak gaan deze foto’s nog op dit forum geplaatst worden?
Oh nee was niet rot bedoeld hoor! Ieder heeft zo z’n smaak
Ik ga trouwens best goed op Erik Dijkstra, en dan vooral z’n kapsel! Bij de top 2000 quiz werd ik ook weer erg blij van hem…
Eens! Ik kan alleen wel altijd slecht omgaan met mannen die ‘grappig geprinte’ blousejes dragen.
ook eens haha, dat hoeft van mij ook niet. Kon even geen betere foto vinden, dus hier een goedmakertje:
Eens met je rijtje en wil daar Louis Theroux graag aan toevoegen
Haha google maar ff, soms heeft ie de blik wel, je krijgt er wel vaak een heel heftig punky 80’s kapsel bij.
Ik voel me een beetje beschaamd dat ik hem hier plaats want hij is pas 21 maar deze jongen is zo knap! Ik ken hem van Deadly Class. Ik vind hem op bewegend beeld wel knapper dan op foto.
Name? 21 kan nog net haha
Hahaha. Benjamin Wadsworth!
Jaa ik vond hem ook heel prettig om naar te kijken haha.