Superhete-mensentopic

Ik hou normaal helemaal niet van die typische modellen maar Tom :drooling_face: daar zit ik wel bij te kwijlen

@Scarabee @voortaan namen?

1 like

Peter Gadiot. Hij speelt in Queen of the South, die ik net pas heb ontdekt op netflix.

1 like

FJ0q77rw_400x400

Kostja Ullmann

1 like

hij zingt ook nog eens he haha

1 like

Oooooooohhhhh :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahaha jij hebt vast All you need is love gekeken vanavond!

Jude Law in The Holiday stelt ook nooit teleur

4 likes

Toen @Eddie een poll maakte over hem in het stel je persoonlijke vraag-topic, had ik the Queen’s Gambit nog niet gezien. Nu wel gekeken en ik ben om

18 likes

Ik dacht “hey het jongetje van Nanny McPhee en Game Of Thrones!!”. Het jongetje is 30 en ik ben 23 :joy::+1:

5 likes

Naast dat ik hem echt niet aantrekkelijk vind (cute & schattig, ja, maar niet heet), vind ik dit ook meer een dark crush. Hij is dan misschien wel 30, maar hij ziet er uit als 16, dat maakt het automatisch vrij dark imho

4 likes

Over smaak valt niet twisten, zal maar zeggen :sweat_smile:

2 likes

Snap dat je hem jonger schat, zou hem zelf rond de 25 schatten. Maar 16??? Neee joh

Ik ben in een week tijd alle 7 seizoenen van Sons of Anarchy aan het kijken (gaat de 31e van Netflix af) en ik heb m’n droomman gevonden. Maar ik vind hem alleen in die serie sexy

spoiler serie

Vind het nu al minder leuk om te volgen nu hij dood is :broken_heart:

9 likes

JAAAAAA :heart:
Ik heb zelfs dromen over hem gehad nadat ik de serie had gezien, echt niet goed haha

Wel stom dat het van Netflix af gaat!

afbeelding

Ik vermaak me al twee dagen met deze serie. Hij-is-zo-lekker. M’n vriend roept af en toe dat ik weer op de bank moet gaan zitten.

24 likes

Helaas ben ik klaar met The Alienist op Netflix :disappointed_relieved:
In The Hobbit was hij ook niet verkeerd trouwens

16 likes

Geen idee hoe hij in het echt heet, maar op insta te vinden onder ‘tooturnttoni’.

Alex Høgh Andersen

1 like

deze wilde ik komen posten, haha. Ik ben vanmiddag ook met de serie begonnen

1 like

Hahaha nice, ik wil ook wel over hem dromen :heart:

Nah, sinds hij in dat gekke Taylor Swift shirt gelopen heeft vind ik hem dus alles behalve aantrekkelijk :speak_no_evil:
Anders was hij wel aantrekkelijker geweest

2 likes

Ik kijk Speed.

9 likes