Ik hou normaal helemaal niet van die typische modellen maar Tom daar zit ik wel bij te kwijlen
Peter Gadiot. Hij speelt in Queen of the South, die ik net pas heb ontdekt op netflix.
Kostja Ullmann
Oooooooohhhhh
Hahaha jij hebt vast All you need is love gekeken vanavond!
Jude Law in The Holiday stelt ook nooit teleur
Toen @Eddie een poll maakte over hem in het stel je persoonlijke vraag-topic, had ik the Queen’s Gambit nog niet gezien. Nu wel gekeken en ik ben om
Ik dacht “hey het jongetje van Nanny McPhee en Game Of Thrones!!”. Het jongetje is 30 en ik ben 23
Naast dat ik hem echt niet aantrekkelijk vind (cute & schattig, ja, maar niet heet), vind ik dit ook meer een dark crush. Hij is dan misschien wel 30, maar hij ziet er uit als 16, dat maakt het automatisch vrij dark imho
Over smaak valt niet twisten, zal maar zeggen
Snap dat je hem jonger schat, zou hem zelf rond de 25 schatten. Maar 16??? Neee joh
Ik ben in een week tijd alle 7 seizoenen van Sons of Anarchy aan het kijken (gaat de 31e van Netflix af) en ik heb m’n droomman gevonden. Maar ik vind hem alleen in die serie sexy
spoiler serie
Vind het nu al minder leuk om te volgen nu hij dood is
JAAAAAA
Ik heb zelfs dromen over hem gehad nadat ik de serie had gezien, echt niet goed haha
Wel stom dat het van Netflix af gaat!
Ik vermaak me al twee dagen met deze serie. Hij-is-zo-lekker. M’n vriend roept af en toe dat ik weer op de bank moet gaan zitten.
Geen idee hoe hij in het echt heet, maar op insta te vinden onder ‘tooturnttoni’.
Alex Høgh Andersen
deze wilde ik komen posten, haha. Ik ben vanmiddag ook met de serie begonnen
Hahaha nice, ik wil ook wel over hem dromen
Nah, sinds hij in dat gekke Taylor Swift shirt gelopen heeft vind ik hem dus alles behalve aantrekkelijk
Anders was hij wel aantrekkelijker geweest