Hollands glorie, Elise Schaap. Ik kan naar haar blijven kijken. Speelt denk ik ook mee dat ze volgens mij echt een heel leuk mens is
Waarschijnlijk is ze hier al wel eens genoemd.
Vind het echt bizar dat Jesy Nelson jarenlang kritiek kreeg op haar uiterlijk, volledig onterecht
Valt voor mijn niet perse in de categorie ‘hete vrouwen’ maar wel in de categorie ‘klassieke stijlvolle vrouwen’. Alles wat ze droeg was zo mooi, stijlvol en tijdloos. Ik zou vandaag de dag zo haar hele garderobe overnemen (hallo die lila blazer die wil je toch?!). Misschien een beetje de schuld van mijn moeder want die volgde vroeger het Britse koningshuis op de voet.
aah jaa!! Haar dochter (of kinderen in het algemeen) zijn ook zo moooi! En haar moeder haha, sterke genen
Martha Jones
Ik ben dus helemaal verslaafd aan haar stijlanalyses op youtube en haar kledingstijl in het algemeen, maar vind haar ook zo een mooi en apart gezicht hebben met die dunne wenkbrauwen (Mina le)
Jaa mina
Ik was even helemaal in de war toen ik een keer de trailer van Hustlers zag, ze doet me daar ook echt aan haar denken.
Hey die is bij ons thuis geweest vroeger haha. Kan me vooral haar brede glimlach nog herinneren.
Echt? Was ze ook zo mooi in het echt?
Het is echt lang geleden en ik was nog een kind. Het was dacht ik vlak nadat ze miss Turkije was geworden. Dus ik herinner met het niet zo goed maar was een mooie meid zeker ja.