Superhete-mensentopic

Ik vind haar ook niet heel erg mooi, dat komt denk ik door een aantal grotere features in haar gezicht? Ik ben wel echt groot SATC fan en daardoor had ze voor mij toch altijd wel wat. Gewoon een totaalplaatje denk ik.

Ik kijk The Start-Up op Netflix en mijn teencrush speelt de hoofdrol, nog steeds een beetje verliefd op Adam Brody :drooling_face:

14 likes

Maar niet iedereen vind ook hetzelfde mooi toch? Kijk dingen als south park gaan te ver. Uberhaupt in het openbaar (media enzo) iemand wegzetten als lelijk vind ik niet kunnen. Maar ik vind haar ook niet knap.

Bij Sarah Paulson zie ik dat t gewoon een mooie vrouw is. Maar iets aan haar irriteert me. En dat ligt aan mij. Soms (oke regelmatig) vind ik gewoon dat mensen een vervelend hoofd hebben, weet niet waar aan dat ligt.

Vind het sowieso fascinerend hoe dat kan verschillen, wat mensen knap of aantrekkelijk vinden (die 2 zijn ook niet altijd hetzelfde).

3 likes

Ik ben bij aflevering 3 van Bridgerton:

6 likes

Omg ik heb dat ook met Sarah Paulson

Ik kan inzien dat ze gewoon een knappe vrouw is, maar iets aan haar uiterlijk irriteert, ik snap niet waarom maar heb altijd die Vibe bij haar.

5 likes

Ja eens, dat bedoel ik ook. Iemand belachelijk maken om zijn of haar uiterlijk is sowieso super sneu. Dat van South Park ken ik niet. En mooi juist dat die meningen verschillen anders zouden we allemaal op dezelfde types vallen haha

Zij speelt toch ook in Umbrella academy?

1 like

Ze heet in ieder geval Kate Walsh, heb r in heel veel dingen gezien afgelopen tijd!

3 likes

Jaaaa o wow!

1 like

Ik kon haar niet mooi vinden omdat ze M haar plek moest gunnen vond ik :joy:

2 likes

De broer van mijn vriend is dus een kopie van hem. Best eng zelfs. Maar we hebben geen goed contact, ik mag hem niet en vice versa (altijd van die kleine lullige opmerkingen over mij, maar ook over mijn vriend).

Maar ik vond Jonathan Bailey wel superleuk als Anthony in Bridgerton, en het voelde zo tegenstrijdig :sweat_smile: En nu gaat hij de hoofdrol spelen in het tweede seizoen van Bridgerton (tweede boek; mijn favo boek) :weary:

1 like

Doen! Of wachten tot het tweede seizoen (draait om zijn verhaal) :grin:

Luke James :heart_eyes:

4 likes

Usnavi in de film In the Heights :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Raudha Athif. Helaas leeft ze niet meer. :slightly_frowning_face:

artworks-000362097402-yr1j0n-t500x500

8 likes

Ik kijk Stepford Wives (1974) en de lead actress is zo belachelijk mooi. Ik mis soms de hele clue omdat ik naar haar zit te staren haha.

2 likes

image

Camille Cottin

Thorn roos de Vries

Robert pattinson

8 likes

Ooh ja die is leuk! En zo’n leuk stel met Mandy

7 likes

En de volgende is meer een dark side crush, geen idee waarom maar ik heb dat al van kinds af aan :

9e7ab8d73163f994f8f8a0ee44a67cf4

5 likes

Oh en Jelka!

1 like