Superhete-mensentopic

Ben weer helemaal verliefd op Caterina Scorsone

3 likes

Yay nieuw seizoen Feel Good op Netflix! Ik wil echt haar tegenspeler George zijn :smiling_face_with_three_hearts: :drooling_face:

(George is een ‘cis hetero’ vrouw maar ze krijgen een relatie en het is echt mijn fantasie)

6 likes

Ik vond iedereen in deze serie zo gemeen tegen elkaar! Heb ook maar 1 of 2 afleveringen gezien hierdoor, wordt t later beter?

1 like

Oh ja de humor is wel een beetje sarcastisch ofzo. Misschien komt dat gemeen over? Ik hou er wel van :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vind hem eig best een beetje lijken op Tamino

[details=“Samenvatting”]

[/details

(maar hij is dan de minder extra versie)

4 likes

Oefffff zeker na dit laatste seizoen elite. Wat een hottie :drooling_face:

13 likes

Ik vind echt de hele cast van Elite :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Sowieso! :flushed: Maar Ander is echt :hot_face:

Ik post 'm hier ook maar gewoon :heart_eyes: :heart_eyes:
5e934o

8 likes

Of deze: virgilvandijk-thuisbezorgd-marketingreport

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

11 likes

Sarah Paulson vind ik zo ontzettend mooi en leuk❤️

CIUgKVC9_400x400

En nog een Sarah!
Sarah Jessica Parker

7 likes

Zij (SJP) werd vroeger ook om onduidelijke redenen kapot gemaakt op internet, terwijl ze gewoon een mooie vrouw is. Echt belachelijk hoe kritisch men was vroeger.

Sorry, moest hier meteen aan denken toen het om SJP ging

6 likes

Ja ik ook, dat was zo grof. Ik denk ook dat het vooral kwam omdat ze niet zo’n standaard pretty dollface heeft.

1 like

Ik vind haar ook niet heel erg mooi, dat komt denk ik door een aantal grotere features in haar gezicht? Ik ben wel echt groot SATC fan en daardoor had ze voor mij toch altijd wel wat. Gewoon een totaalplaatje denk ik.

Ik kijk The Start-Up op Netflix en mijn teencrush speelt de hoofdrol, nog steeds een beetje verliefd op Adam Brody :drooling_face:

14 likes

Maar niet iedereen vind ook hetzelfde mooi toch? Kijk dingen als south park gaan te ver. Uberhaupt in het openbaar (media enzo) iemand wegzetten als lelijk vind ik niet kunnen. Maar ik vind haar ook niet knap.

Bij Sarah Paulson zie ik dat t gewoon een mooie vrouw is. Maar iets aan haar irriteert me. En dat ligt aan mij. Soms (oke regelmatig) vind ik gewoon dat mensen een vervelend hoofd hebben, weet niet waar aan dat ligt.

Vind het sowieso fascinerend hoe dat kan verschillen, wat mensen knap of aantrekkelijk vinden (die 2 zijn ook niet altijd hetzelfde).

3 likes

Ik ben bij aflevering 3 van Bridgerton:

6 likes

Omg ik heb dat ook met Sarah Paulson

Ik kan inzien dat ze gewoon een knappe vrouw is, maar iets aan haar uiterlijk irriteert, ik snap niet waarom maar heb altijd die Vibe bij haar.

5 likes

Ja eens, dat bedoel ik ook. Iemand belachelijk maken om zijn of haar uiterlijk is sowieso super sneu. Dat van South Park ken ik niet. En mooi juist dat die meningen verschillen anders zouden we allemaal op dezelfde types vallen haha

Zij speelt toch ook in Umbrella academy?

1 like