Superhete-mensentopic

Kwam hier om foto’s van hem te posten, so thank you! :hot_face:

Om hier nog even op terug te komen

6e11f532c5dc382818a7cd05a5b8f368

Ehm damnnn man haha

7 likes

Ik weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat ze doet (sorry to this woman), maar ze komt steeds langs op m’n socials en ik vind haar echt prachtig en ze lijkt ook heel grappig en leuk.

Keke palmer dus

17 likes

True Jackson!!!

4 likes

Wauw, make-up en haar ook on fire

4 likes

Geen idee wat dat is, maar aangezien jij het zegt denk ik een Disney/nickelodeon show gericht op kinderen?

2 likes

Hahaha yesss :joy:

Keke is echt your favourite girl, ik wil zo graag met haar bevriend zijn. Ze is zo grappig, ziet er zo goed uit! Ze was net op perstournee met Issa Rae en SZA voor hun laatste film die hier nog niet beschikbaar is maar hoop dat die er wel snel aankomt.

Ze is van dezelfde generatie als Selena, Miley, Victoria Justice, alleen niet de widespread bekendheid erbij gekregen terwijl ze net zo getalenteerd is.

6 likes

Haha ja ik denk een mij-issue want ik ken Miley ook pas sinds party in The usa en selena alleen van wie ze date en Victoria Justice weet ik alleen van dat ze identiek is aan Nina dobrev, waarvan ik eigenlijk ook niet goed weet wat ze doet. :joy:

5 likes

in NL 13 maart in pathé!

4 likes

Een van de meest onuitstaanbare personages ever spelen.

5 likes

Was heel leuk! Echt de moeite waard, vond SZA ook echt tof.

1 like

Debby Gerritsen, columnist voor het AD. Ik ken haar verder niet maar iedere keer als ik haar hoofd voorbij zie komen denk ik wauw, jij bent écht een mooie vrouw.

5 likes

the people deserved this echt viva la rivoluzione

16 likes

Moet ie niet in het darkside topic? Het blijft wel een narcistische moordenaar natuurlijk.

1 like

Nee.

7 likes

Heb ik wat gemist?
Ik vind hem overigens niet heel heet (beetje te standaard pretty boy), maar vind het wel heerlijk hoe hij overal als de good guy gezien wordt ondanks dat hij iemand in koelen bloede doodgeschoten heeft. Hoop dat dat met de toekomstige moordenaar van Trump/Musk ook gebeurt

4 likes

Ja ik zag een documentaire over hem op hbo max en daar werd wel elke keer benadrukt dat het een narcist is. Ben het verder met je eens, zit wel een leuk koppie op maar niks bijzonders. Lopen er zoveel van rond.

Waar wonen jullie in vredesnaam?

7 likes

Er is nu al een docu over hem gemaakt?

2 likes