Temptation Island #1

ik ook niet en ik wacht al 2 afleveringen. Elke keer doen ze alsof hij eindelijk komt, uiteraard, en nog steeds niks gezien…

3 likes

Het zou wel naïef zijn als ze hem niet verwacht toch? Zij kent het programma…

Ik ook! Dacht in n beginshot wel te zien dat ze over hem heen hing op t strand. Wtf heeft hij btw met zn haar gedaan?

Wtf heeft ie ook met zn tanden gedaan?

2 likes

Ja echt zo’n wit blok

1 like

2 weken gratis toch

1 like

Nope! Op tijd opzeggen.

1 like

Ja gewoon meteen opzeggen! Het is trouwens 1 cent, niet helemaal gratis maar wel bijna!

1 like

Ja gewoon direct nadat je het aangemaakt kun je het opzeggen. Dan kun je het ook niet meer vergeten :smiley: (en na die 2 weken kun je weer een abbo aanmaken met een ander emailadres, ik zit ondertussen zeker al aan mn 10x 2 weken gratis :sweat_smile:)

3 likes

Hahaha ja ik ook zoiets. Alleen nu was ik vergeten op te zeggen en was er toch iets van 8 euro afgeschreven ineens. Nou ja, dat verdient videoland inmiddels ook wel van mij dacht ik.

Ja ik was het ook 1x vergeten, daarom doe ik het nu altijd direct :grin: Tja 1x 8 euro van al die keren een gratis abonnement is nog steeds een goede deal :smiley: Ik maak er best veel gebruik van.

Ja precies!

Niels: Alex met zijn plastic-tandjes
Hallooooo pot verwijdt de ketel :joy:

14 likes

Hahaha, ja net of hij zelf geen gebleekte tanden heeft :joy:

Gelukkig komt Rosanna die straks uit z’n mond trekken.

1 like

Haha ze hadden het allemaal veel erger kunnen maken als ze andere beelden hadden laten zien. Rowena die flipt of dat andere kind dat zat te huilen op de bank

Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar na de aflevering van vandaag vind ik Niels zó zielig, heb echt medelijden met hem en hoop dat hij heel gelukkig wordt met Fabiola en zijn facings.

Dat terzijde: vraag me af waarom Gelina een tas mee had naar het kampvuur? Wat zit daarin?

2 likes

Ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat met Donny en Danique. En jeetje die blikken die hij Zwanetta gaf zeg. Belooft niet veel goeds.

4 likes

Ik snap dus ook echt niet dat ze die beelden van Niels en Fabiola op de bank met dr korte blote billen rokje niet hebben laten zien ? En zo zijn er nog idd andere beelden die heftiger waren.

Als ze die hadden laten zien was Rosanna diezelfde avond nog bovenop Alex gesprongen uit wraak, net als de vorige keer. Dat zou pas tv zijn jongens.