Bij ex on the beach zat toch ook een tweeling? Hoezo zijn die ineens ooit verdwenen? Ik hoop dat Alex met zn ex on the beach vriendinnetje in de volgende temptation zit
Hahhah die Olcay neemt volgens mij echt niks of niemand serieus ik geloof echt nooit iets van wat ze zegt. Op de rode loper tegen iemand ‘oooh wat een prachtige jurk, staat je fantastisch’, en het komt op mij over alsof ze net zo goed kan zeggen ‘weet je waar de wc is?’
Die hebben/hadden een eigen televisieshow toch? Hoezo weet ik dit, vreselijke types
Haar tassen worden tegenwoordig bij Kruitvat verkocht, dus veel lager kon ze niet zinken geloof ik
Vind haar overigens ook niet leuk. Tenenkrommend, maar wil wel de juice weten…
Geen idee, ik weet ook niet meer hoe ze heten en wanneer ze verdwenen maar dacht bij de vorige aflevering ineens van heh waar zijn ze
es.mee en sh.ar.on. die werken bij de su.b.way in mijn stad en komen wel eens eten halen bij mij op m’n werk haha. hadden idd een programma dat ze samen naar bulgarije op vakantie gingen
Oooh dat programma was ZO slecht!! Kwam die rare ex ook nog in. Dat meisje die vorige week Lisa een schele otter noemde vind ik zooooooooo erg op die tweeling lijken trouwens
haha ja denk dat je dat alleen vind omdat ze hetzelfde accent hebben
Ja inderdaad, dat accent! Ik moest stiekem wel een beetje lachen om schele otter
Hahaha ja ze praten echt precies hetzelfde, ook zo schor. Deze is alleen 2x zo lang en breed geloof ik
ja en me.rel van temptation vips praat ook zo. ze komen allemaal bij mij uit de buurt trouwens dus misschien vinden mensen ook wel dat ik zo praat
Zo irritant dat bijna alle mensen van Temptation en Ex on the beach hun instagram op prive hebben staan Ik wil gewoon ongegeneerd gluren zonder al die mensen te hoeven volgen #firstworldproblems
ik heb net een linkje geplaatst op womentalk (mocht je hem nog niet gezien hebben
Omg hebben jullie dat filmpje van Donny gezien?? Ik weet even niet hoe ik een Facebook filmpje moet linken, maar je kan 'm zien op de Facebook van Michella Cox. Je ziet iig die Danique bovenop Donny liggen
Natuurlijk heel erg voor haar dat ze een herseninfarct heeft gehad maar ik snap dan echt niet dat je dan denkt oh ik leef maar één keer, ik ga m’n relatie maar eens flink testen?
Nooo Donny, vind Amije en hem zo leuk samen
Jaaa!!
Wow wat een figuur is hij toch ook. En verder sluit ik me aan bij de opmerking van @punaise.
Dat accent trouwens van die ene mannelijke verleider, pfff zooo niet mannelijk. Misschien moet dit in het Omg topic, sorry.
Volgens mij was deze video hier al geplaatst maar even eerlijk, deze meid moet toch tegen zichzelf in bescherming worden genomen? Ik vind dit echt heel sneu want dit is echt puur sensatie zoeken.