Temptation Island #1

Ik wacht wel tot ik hier juice lees

1 like

9 dagen? Ik dacht dat het altijd langer was.

Mag ā€œik ben een turks meisjeā€ ook op de bingo kaart? Godskolere kan de tel nu al niet meer bij houden.

1 like

9 dagen? Ik dacht dat iemand twee weken zei

15 dagen zeiden ze

1 like

Ik hoor toch echt al paar keer 9 dagen?

Oh ik echt niet en @Noor ook niet blijkbaar. Maar ik heb denk ik niet opgelet want wie zei dat ze een Turks meisje is?

Haha dat van dat Turkse meisje heb ik dus ook niet gehoord

1 like

Kijken we hetzelfde @Blush :joy::joy:

1 like

9 dagen en Turks meisje komen voor in seizoen 1 aflevering 1 die op Videoland automatisch afspeelt als je klikt op ā€˜afspelen’ op dat home scherm haha! Ik had het net ook en raakte in de war door alle natural boobs van de verleidsters en toen kwam ik erachter dat ik dus seizoen 1 zat te kijken :sweat_smile:

13 likes

Ik vind Melissa wel een leuke meid!

1 like

Hahahahahaha haha

Haha dit was het Turkse meisje

9 likes

HAHAHAHA WAT?! Ik keek dus inderdaad seizoen 1, vond het al zo raaaaar allemaal en slechte kwaliteit. Ik zet nu seizoen 5 aan :shushing_face::flushed:

16 likes

Nee blijkbaar keek ik 1! Die automatisch start op videoland :joy:

1 like

Hahaha ja ik las het net :joy: die ging bij mij ook aan maar ik heb dat seizoen al gezien dus klikte geirriteerd verder

1 like

Je hebt kijken kijken en je hebt kijken kijken

21 likes

Ja ik zette het aan tijdens het poetsen, dus niet zo goed opgelet haha! Ik voel me echt dom.

Ik vind die Melissa juist niks aan. Heb haar geen een keer zien lachen, vraag mij ook af waarom ze meedoet.

1 like

Ik heb bijna bingo!

Edit: na drie afleveringen

4 likes