Heeft ze überhaupt andere interesses behalve Gianni? Vind haar echt een beetje sneu…
Ik vond het wel weer een saaie aflevering. Ze doen alsof er zo veel dingen gebeuren terwijl dat niet zo is.
Volksmuziek blijkbaar
Ik dacht dat het qua deelnemers niet vervelender kon dan Laura vorig jaar, maar Melissa overtreft het
Niet naar een fatsoenlijke kapper gaan 
Ik knipte mijn Barbies vroeger ook altijd zo 
@Qwerty123 Ik kreeg juist de indruk dat iedereen haar erbij probeert te betrekken, maar vind het dan juist zo jammer dat je dan niet even je best doet. Beetje hetzelfde idee dat iemand graag wil dat je meegaat naar een feestje, en je dan de hele tijd met een grafbek aan je cola staat te nippen in een hoekje. En in dit geval is het dan nog je eigen keuze dat je er bent 
De vorige twee seizoenen waren ZESTIEN afleveringen zag ik dus er komt waarschijnlijk nog wel wat juicy’s aan maar het duurt wel heel heel heeeeeeeeeeeeel (!!!) lang zeg. 
Roshina zit echt in mijn irritatiezone.
Ik zie pratende lipfiller als ik naar Roshina kijk
“Maar ze zijn echt hoor!” Roshina - 2020
Ik vind het echt vervelend dat de afleveringen in België zo hard achterlopen, ik kan nooit up-to-date meepraten 
Kunnen we aub weer terug naar Niels en Rosanna, sneaky Lisa en Merijn/Pommeline taferelen enzo? Wat saai!
[details=“Samenvatting”] Wat is dat trouwens met al die vrijgezellen die iemand proberen te claimen? Je komt daar als vrijgezel om iemand te verleiden die al samen met iemand is. Maar als hij/zij dan met meer vrijgezellen praat zijn ze beledigd/jaloers. Echt doe eens normaal, als ik daar was en zou iemand een beetje leuk vinden die vervolgens zo reageert zou ik gelijk afknappen en verder gaan met de rest.
Ik vind trouwens Angela wel leuk, doet leuk mee, ouwehoert met iedereen, maar ik heb niet het idee dat ze heel makkelijk te verleiden is[/details]
Edit; m’n spoilers doen het niet 
Ik vond dat stukje dat Karim over zijn relatie vertelde wel heel zielig. Mag hopen dat ze niet meer samen zijn nu.
De manier waarop Roshina ar-ti-cu-leert vind ik ook echt heel storen. Doet me denken aan wanneer je voor het eerst leert hoe je woordjes in stukken kunt hakken, zo praat ze bijna. Vind haar verder niet verkeerd, maar denk wel dat er een kans is dat ze vreemdgaat… Melissa (ik denk trouwens de hele tijd dat ze Michelle heet, zo boeiend is ze dus) vind ik ook een beetje sneu. Waarom heeft ze er in vredesnaam voor gekozen om mee te doen met zo’n programma met zo’n instelling? Karim vind ik qua uiterlijk echt niets, maar ik vind hem tot nu toe wel echt een lieve, zachte jongen. Komt sympathiek over. Dat die verleid(st)ers allemaal iemand claimen, jaloers worden en half verliefd zijn snap ik dus ook echt niet. Je bent daar om te verleiden, niet om een relatie met iemand te krijgen? Zorgt wel weer voor een beetje sensa, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen haha
Nog nooit zo uitgekeken naar Temptation. Uitgebreid ontbijtje gemaakt, ik zit er klaar voor 
Ja ik vind haar echt een beetje irritant, wat had je dan verwacht? En ik vind Roshina ook irritant.
Spoiler ep 7
Whuuut, die preview voor volgende week, moeten Gianni en Melissa er nu uit?
Naaahh haha wat zijn die Melissa en Gianni dom zeg hahaha, ik vind haar echt vreselijk, zo suf.
Aflevering 7:
Samenvatting
Waarom ging de gong in godsenaam af? En dat in beide kampen… Toch niets ergs gebeurd?
Afl7
Nou doeeeeei Melissa, je hebt je zin, je moet naar huis! Arda gaat nu echt te ver, als hij mijn vriend was had hij van mij al een karatetrap in zn noten verdiend. Angela vind ik echt een leuke meid! Ze lijkt af en toe wel flirterig, maar daar is niet veel mis mee vind ik. Lijkt echt haar karakter te zijn en ze gaat geen grenzen over.
Dit snapte ik ook niet!