Nee, het enige dat haar knapper maakt is Diana Gabriels
Even Diana vragen om een persoonlijkheids-lift. Wel net zo gespont als haar billen natuurlijk.
AAAAAAAAAAH Stefano o mijn god
Ik vind het wel stom dat ze niet aan alle mannen vroegen of ze de dreamdate van de dames wilden spreken? En Ik kon wel een groter afscheid van Alex gebruiken, dit ging allemaal te snel
Hahaha die Stefano. Echt niet te geloven hoe hij eromheen draait.
Ik geloof niet dat ze echt zo lief is. Lijkt me best een sneaky bitch.
Denk dat je niet mee kunt doen aan zoân programma als je geen sneaky bitch bent.
DIE STEM VAN YOLANTHE GVDDđĄ
Ik heb sinds gisteren videoland, is het een goed idee om temptation VIPâs nog helemaal te gaan kijken of kan ik beter wat nuttigere dingen in mijn leven gaan doen?
Vond het niet echt een bijzonder seizoen
Ehhhh waarom heeft niemand het over Donny, lamlul. Ik hoop dat âie vol op zân bek gaat in Robinson.
Of dat een slang in zân pik bijt.
Ja maar hij draaide er wel heel erg om heen, daarnaast vond ik âm ook redelijk afstandelijk doen.
Amijé verdiend echt wel beter, vind ik!
Ik snap wel dat ie afstandelijk deed hij weet niet wat ie wilt.
Zolang hij eerlijk over zijn gevoel is vind ik er niks fout aan. Wat hij zei toen hij dacht dat de microfoons uitstonden was niet oke natuurlijk.
Haar sexappeal is dat ze âone of the guys isâ. Met haar kan je vreemdgaan en ze zal je nooit verlinken. Dat betekent dus ook bewust vaag blijven tegen de vriendinnetjes van die gasten. Als ze nu ineens alles zou zeggen is heel haar aantrekkingskracht ook gelijk weg.
Heeft er iemand een linkje voor de sloebers zonder Videoland?
Ik heb het gevoel dat zij het niet mocht zeggen en dat Gerlina (of hoe ze ook heet) zelf de beelden moest zien, want sensatie.
Nou ik vond Rowena wel verrassend makkelijk met hem vergeven? Terwijl Ruud geen sterk verhaal hadâŠ
En ik zie berichten dat Gelina en Stefano alweer samen zijn gespot op festivals, teleurstellend