Ik denk dat ze oprecht zo zijn ja en in vorig seizoen ook. En als je jezelf zo wilt neerzetten ben je ook een beetje gek dusja.
Haha dat dacht ik ook al
Dat zou dus alleen maar bevestigen dat dit allemaal gescript is en zij elkaar in reallife dus gewoon best aardig vinden…
Of wat denken jullie?
Bij vorige seizoenen werden ze later ook allemaal samen gespot.
Wurgcontracten!!! Of allemaal “toevallig” op hetzelfde feestje en even een foto maken met zn allen, maar ik neig eerder naar alles voor de moneys en ze vinden elkaar gewoon aardig.
Ja echt zo leuk deze! Al vind ik Donny nog steeds een slappe zak. Geef gewoon toe dat je die rooie best iets meer dan leuk vond.
Nu het is afgelopen ben ik ook meteen een soort van klaar met alle deelnemers die maar wanhopig blijven proberen om belangrijk te zijn door in elke Youtube video te verschijnen.
Maar echt
. Lijkt elke temptation steeds erger te worden.
Die Danique gaat ook helemaal los nu
Ik ben haar gaan ontvolgn op Instagram. Ze wil zo graag bekend worden/zijn dat ik het ongemakkelijk vond worden
Ik val toch wel een beetje in een gat zonder temptation. Terwijl er niet eens veel gebeurde en het dus best saai was, vond ik. Maar toch lekker wegkijken.
Haha ik ook, wat moet ik nu kijken
Love island! Staat ook op videoland. 4 seizoenen met 35 afleveringen of meer. Houdt je wel even zoet
.
Haha nee dat heb ik geprobeerd maar vind het echt zo kut 
Ow jammer haha. Ik vind die platte britse accenten zo heerlijk al en lekker veel drama om niks.

Ik ben vandaag Rosanna gaan volgen op IG en denk dat het mijn beste beslissing van 2018 tot nu toe is geweest, wat een figuur.