Edit: bedenk me nu dat haar account op privé staat en niet iedereen het filmpje kan zien. Ze had een filmpje van weer een kampvuur met, voor mij, onbekende dames erbij waar ze zegt: “Ja ik vind dit echt niet normaal meer. Hij rot maar lekker op naar die ****. Hij gaat maar lekker alleen feesten en mij is 'ie kwijt. Daaghh” en dan loopt ze weg. De caption is: “3x is scheepsrecht…”
Wat staat er? Haar account is privé.
Zie m’n edit. Bedacht me idd ook net dat haar profiel op privé staat.
Heb het filmpje net even gekeken met geluid, dan ga ik toch wel twijfelen hoor…
Ziet er een beetje nep uit of zo? En ik zag vorige week nog een bericht dat ze nog verleiders zoeken…
Zij ís toch ook gewoon nep? 
Op RTLNieuws staat:
“3 x scheepsrecht…”, plaagt de Temptation-ster haar volgers onder heftige beelden uit hun eerste seizoen, waarin ze haar liefje compleet verrot scheldt.
(Ik moet zeggen dat ik die mensen uit dat filmpje ook niet herkende haha?)
Ik denk dat het een promo stunt is. Oftewel ze doen niet echt mee.
Ah, kak. Ik volgde haar eerst, maar toen kwam ze in m’n irritatiezone en nu heb ik spijt. 
De opnames zijn nog maar net begonnen of nou ja vandaag vliegen voor de veleiders. Dus kan helemaal niet
Dit kan niet waar zijn 
Die anderen lijken idd niet op eerdere deelneemsters. Ben wel benieuwd wat dit shot dan wel is.
Haha ja zo zit ik dus ook! Ze had nooit interessante dingen vond ik dus had haar ontvolgd. Komt ze nu ineens met zulke dingen 
Huh wat vaag! Ik herken die dames in dat filmpje ook niet dus wat moet dit dan zijn? 
Ze is wel net op vakantie geweest in Egypte, maar daarvan post Niels allemaal foto’s samen, dus ik geloof het niet hoor. Hoe dom als ze nog een keer mee zouden doen
Ze kunnen beter hun eigen temptation island beginnen. Een jaar lang Rosanna en Niels volgen en hoe zij constant verleid worden.
En dan weer temptation island zonder hen
EINDELIJK is de dag gekomen dat de stills van Stefano’s kop ingezet konden worden
Ze staan al maanden op mn laptop, maar ik wist dat er een moment zou komen dat ik ze nodig had
Sorry voor de enorme afbeeldingen
Het gedoe tussen Rosanna en Alex is nog steeds niet voorbij. Rosanna heeft weer eens screenshots gemaakt van gesprekken tussen haar en Alex en deze gepubliceerd. Ik dacht dat het inmiddels wel over zou zijn nu Rosanna weer met Niels is.
Juicy screenshots?
Maar volgens mij is het niet Rosanna in gesprek met Alex, maar dustylove ofzo? Zij stuurt iig screenshots van die gesprekken via insta DM naar Rosanna lijkt wel.
Dit is het artikel incl. de screenshots.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/internet/artikel/4451221/temptation-rosanna-nagelt-alex-maas-aan-de-schandpaal