Temptation Island #1

Dankje!!

1 like

@SuperCoolePinda @Tsundoku whoops, my bad!

1 like

ja heb ik ook zitten kijken, heerlijk he!!

1 like

Armanda is echt zo leuk. Wie volgt haar nog meer op IG?

jaaa. ik vind deze seizoenen zo interessant. vooral 1, omdat ze toen nog niet echt wisten wat ze konden verwachten. voelt allemaal wat oprechter. gebeurde ook best vaak shockerende dingen, althans vond ik toen haha.

1 like

Jaa vorige week seizoen 2 gekeken en vandaag begonnen aan 1. Heerlijk ook hoe iedereen makeup loos is en al die mannen met stekeltjes en witte broeken.

1 like

Die zonnebrillen en dat stekelhaar van de mannen :sweat_smile::sweat_smile:

Ja echt fantastisch! Ik geniet zo van al die backstreet boy outfits en die gekke gekleurde zonnebrillen en mutsjes die toen helemaal in waren! Nog leuker dan het hele temptation gedoe zelf. De deelnemers zijn nu allemaal 38/40 en het is ook heel grappig om te zien hoe ze er nu uit zien. Want je ‘kent’ ze alleen maar als jongeren van 20-25.

Het viel mij inderdaad ook op dat ze allemaal redelijk ver gaan en er relaxed mee zijn. Ook bij hun partners. In de huidige temptation is het al huilen en drama als iemand van een koppel een verleider aan raakt (bij wijze van spreken). De afwezigheid van plastische chirurgie vind ik trouwens echt een verademing.

5 likes

Dit is de wiki van Reshum: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Reshum_van_Til

Als je vervolgens op haar naam gaat googelen vind je wel meer. En Katrien staat hier tussen:

Wel snel scrollen als je geen spoilers wil zien :slight_smile:

1 like

Oh ik ben nu dankzij t forum ook verslaafd aan de oude temptation. Dat alles eigk zo snel veranderd. Ook die kampvuren met “bandjes” en die te foute muziekjes overal onder haha

1 like

Hitje van reshum katrien en cindy :joy: Zo fout. Ze waren zo heerlijk naturel in temptation zelf maar dat is hier wel volledig verdwenen.

Haha ja die eeuwige panfluiten en dat getrommel!

Haha jaa die panfluiten doen me denken aan de Chinees waar ik vroeger met Mn ouders kwam haha😂

1 like

Ik ben nu ook de eerste aflevering aan het kijken en wát is dit fout zeg. :joy: Ik wist trouwens niet dat Viktor Brand dit presenteerde? Ik vind hem echt fantastisch, haha.

Ik ben trouwens nog het meest geshockeerd door die witte gebreide badmuts van een van die meiden, wat is dit?!

3 likes

en wat dacht je van Ton van Rooyen als presentator van seizoen 1!

heerlijke nostalgie dit.

1 like

Is het erg als ik geen idee heb wie Ton van Rooyen is? :joy::sweat_smile:

2 likes

haha niet erg maar dan heb je heel wat gemist :joy:

edit: ton van royen, ex van heleen, presentator obscure sbs programmas in t jaar kruik

4 likes

Haha, oke. Ik denk dat ik dat inderdaad allemaal gemist heb. :joy:

1 like

:joy::see_no_evil:

gelukkig staat seizoen 1 ook helemaal op yt

Ah mooi! Want ben al bijna door seizoen 2 heen :joy:

1 like