Temptation Island #1

Haha oh ja Haroon was toch van “je hebt kijken, en KIJKEN kijken”? en dan met zo’n vies lachje, hier bestaat sowieso een gif van

4 likes

Hahaha klopt, ik heb zo veel van die gifjes

PerfectBouncyIndri-size_restricted

12 likes

Maar Alex blijft m’n favo

giphy%20(2)
giphy%20(1)

9 likes

Ik walg echt van hem, ik vond hem zo irritant.

Wij hebben hier precies dezelfde planning maar dan met sushi er bij!

3 likes

Wow :heart: true love.

2 likes

Ik vond Mezdi echt vreselijk, maar creepy Mezdi en badjas Mezdi vond ik dan wel weer grappig.

21 likes

Mezdi is inderdaad echt een meeeega creep.

Moest ook lachen om dit artikel:

3 likes

Badjas Mezdi :joy: heeft iemand toevallig ook een gif van dat moment dat ie onder de camera stond en die ene meid z’n badjas introk
Heb dat daarna ook wel eens bij mn vriend gedaan, was te grappig hahaha

Oh jaaaa hahahaha dit was zo raar idd

Nou de eerste aflevering gezien, de enige voor wie ik nog een beetje hoop heb zijn Demi&Sidney, de rest is echt hopeloos😂

https://m.hln.be/showbizz/tv/-temptation-verleiders-krijgen-10-000-euro-als-ze-kandidaat-in-bed-krijgen~a15561e6/

Geen idee of dit hier al bekend was trouwens

Hoe heb jij het al gezien, het komt toch vanavond pas? Of staat het al op Videoland?

1 like

Ja, de eerste drie staan op Videoland inderdaad!

1 like
aflevering 1 tm 3

Ik vind het nog niet zo heel spannend. Vooral die Laura(?) vind ik echt heeel erg saai, ze zegt echt geen woord en doet zelfs 0,0 moeite om eens een vraag terug te stellen. Snap echt niet dat ze zo’n meisje kiezen voor dit format.

Ik denk dat Roger wel vreemd zal gaan. En misschien Milou ook wel.

Edit: ik moest trouwens zo lachen, dat Rick vroeg: ‘gisteren hadden jullie een feestje met als thema candy, hoe vonden jullie de… snoepjes :smirk::smirk::smirk:?’
En dat die jongen (weet z’n naam niet meer) heel serieus ging reageren dat hij de snoep niet zo lekker vond :joy::joy::joy:

2 likes

Eerste drie afleveringen staan al op Videoland volgens mij?

Bij mij stond er ook 9.00 maar ze zullen wel ‘s ochtends bedoeld hebben

1 like

Ik vind de stellen dit jaar ook sympathieker overkomen. Ze zijn spraakzamer ofzo? De stellen van vorig jaar waren zo awkward.

1 like

Die Morgan is precies als (S)Jeremy van de vorige serie.
Saai en alleen in een hoekje.

3 likes

Zijn er ook nog mensen die straks via tv gaan kijken?