Sowieso beter dat ze allemaal ouder zijn en er meer vanaf hangt in plaats van “hij moet zich bewijzen omdat ‘ie een keer een ander meisje heeft gekust terwijl we 3 maanden samen zijn”.
Ik heb een zwak voor John, trouwens.
Sowieso beter dat ze allemaal ouder zijn en er meer vanaf hangt in plaats van “hij moet zich bewijzen omdat ‘ie een keer een ander meisje heeft gekust terwijl we 3 maanden samen zijn”.
Ik heb een zwak voor John, trouwens.
Aflevering 5 staat online! Als je in dit topic even naar boven scrollt staat er een link naar aflevering 4 online, als je daarop klikt kan je zo door klikken naar aflevering 5.
Ik voor Javen:weary:
Ik vind de USA versie veel beter in elkaar steken dan de Nederlandse versie. Veel volwassener
En 6!
Ik vind Evan zo nep overkomen, vooral hoe die tegen Morgan doet? Maar dat is mss gewoon Amerikaans.
Ik vind Kayleigh schijtirritant (en eng?) en Kady ook.
Oh thanks! Vanmiddag even kijken!
@monkeyslut Ja ik vind ze sowieso bijna allemaal wat overdreven. Steeds hun eigen karakter, hun gevoelens en ook de situatie beschrijven. Die Kady ook, toen ze tegen Johnny zei dat ze zo’n klik samen hadden zoals niemand in het huis dat had blabla. Ja hoor, wat een gezwam steeds.
Hoe dan?!
Hahaha love deze reactie
Hahaha ja. In de aflevering van vandaag: “ik maak me geen zorgen, want rodanya valt alleen op mannen, en dat zijn zij niet…”
Kerel, je bent zelf 19?!!!
Ik vond Mezdi zo grappig (eigenlijk niet om te lachen maar soit), precies om wat je zegt. Allemaal van die wijsheden terwijl je er gewoon zo doorheen prikt. En maar blijven volhouden.
Ik was gisteren de twitter van de mensen van Temptation USA aan het stalken en ze zijn eigenlijk zo kinderachtig?
Evan retweet bijvoorbeeld dit. Dan ga je zelf binnen 2,5 week vreemd op tv terwijl je 5 jaar een relatie hebt en ga je het ook nog zitten inwrijven, hoe triest. Kan hij wel doen alsof hij zich mega schuldig voelt, maar zelfs al ben je ineens zo mega verliefd kan je toch wel even 2 weken wachten voor je seks hebt. Vind het ook nogal naïef van Morgan. Evan doet dit nu met jou na een relatie van 5 jaar, hoe denk je zelf dat het voor jou afloopt…
Ja pff, ongeveer de helft van de aflevering was kampvuur, terwijl in de USA versie zijn die ‘bonfire’ momenten een stuk minder langdradig. Plus komen ze vaker voor.
Huh is aflv 6 al geweest? Op woensdag is gister pas aflv 5 gekomen. Waar kijk jij?
Er stond hier boven ergens een link van een andere aflevering, daar stond ook 6 op
Omg, ik skip plannen met mijn vriendinnen.
Haha ja alleen de zin ‘de tijd zal het ons leren’ miste nog. Hij lijkt een beetje een combinatie tussen Mezdi en Jeremy, het gewauwel van Mezdi met het afzijdig houden van Jeremy.
Er is maar één USA verleidster van 22, de rest is 25 tot 32 jaar oud. Dus de groep is echt een stuk ouder!
Is de USA versie ook wel een beetje spannend/sensatie? Gebeurt er ook daadwerkelijk iets? Haha iedereen zegt hier dat het zo volwassen is maar dat klink voor mij zo saai
Weet iemand vanaf hoe laat je vooruit kunt kijken vanavond?