Temptation Island #1

Ik kijk nu seizoen 2 van vroeger, echt opvallend hoe anders alles gaat! Heb net het stukje gekeken dat de verleiders langskomen en ipv helemaal overdreven te roepen ‘nee jij bent lelijk’ ‘je bent te klein’ en ‘je bent kaal man’ zijn die mannen ook echt onder de indruk van de mannelijke verleidsters. Echt een veel leukere sfeer vind ik

5 likes

Ik begon er met een beetje tegenzin aan maar mijn GOD wat is dit toch genieten.

Zat steeds maar te denken, op wie lijkt Laura nou. Ik vind dat ze op dat meisje lijkt dat Charlotte op ging volgen in de galerie in SATC:

image

4 likes

Volgens mij is dit seizoen uit 2003 dus 16 jaar geleden alweer!! ik vind het echt heel grappig te zien hoe iedereen er uit ziet en wat ze dragen enzo
Ik kijk via hier: https://www.youtube.com/playlist?list=PLwPxPGN2J5JN4LRVoCcefVwxiXy7wD4uj
hier staan alle afleveringen gewoon op, vet chill

1 like

Ja ik zei ook over hun dat ze de Niels en Rosanna van dit seizoen zijn. Doen mij er ook echt aan denken

Haha ik was toen 8 :redface::redface::redface:
Droegen veel mensen van die witte mutsjes toen?? Vond dat echt opvallend haha

1 like

Oke even een paar observaties:

  • Roger beweegt zn hoofd heel veel als ie praat, ik weet niet of het een tic is?? Doet me denken aan Ken, irritant iig.
  • ik vind de vrouwelijke verleidsters veeeeel aantrekkelijker dan de mannelijke
  • twee verleiders zijn werkzoekend, oh ja succes
  • zijn Demi’s borsten echt (demi vh koppel) Lijken echt twee appels die op haar lichaam zijn geplakt
  • Milou en Heikki gaan sowieso falen, in Roger en Laura heb ik nog wel vertrouwen
2 likes

Hahaha die gast zijn opmerking over dat hij en haar vriend allebei petjes dragen :joy: dus ze waren praktisch niet meer te onderscheiden, holy shit! haha.

Ik vind trouwens alleen die Jaimy wel een knappe jongen, de rest krijg ik echt verschrompelde eierstokken van. Zo niet mijn ding allemaal haha.

3 likes

Zou het UWV een temptation reisje goedkeuren?

14 likes

Ik vind vooral die Italiaan een ongelofelijke mongool, Manmanman.

Gisteren bedacht ik me ineens een geweldige spin-off :smiley: leuk voor online. Als ze ná deze twee weken gewoon alle mannelijke en vrouwelijke verleiders samen in dat huis gooien! Dan heb je 16 seksueel gefrustreerde gekkies in 1 villa. Webcam erop en gaan! Ik zou kijken :smiley:

19 likes

Ze komt uit Oldenzaal. Dat is het accent uit die regio.

1 like

Ja maar het is niet alleen het accent, ze kan geen normale zinnen maken.

2 likes

Ik vind dat Ayleen praat alsof ze iets heel vies probeert binnen te houden in dr mond.

2 likes

Ik vind echt dat er een gifje moet komen van Maxim met zijn “silence of the lambs” opmerking. Wat was dat???

5 likes

Ik word echt helemaal naar van die vent die slist.

2 likes

image

:joy::joy::joy:

23 likes

Ik kan dit niet aanzien. Ik heb altijd nachtmerries gehad hierover, dat ik mijn ogen niet meer open krijg. Daarnaast is het ook mega ongemakkelijk.

2 likes

Ugh vooral dat lachje aan t eind ofzo. Buhhhh. Als iemand zou naar me zou lachen tijdens een etentje zou ik spontaan kotsen.

1 like

Valt het niemand op dat in elk shot er andere vlekken op Rick’s t-shirt zitten? Geef die man een deodorant!

7 likes

Jaaa, ik vond het ook echt cringy dat die vlekken er al zaten tijdens het voorstellen van de stellen. Pak even een ander shirt net voor de opnames. :confounded:

5 likes