Temptation Island #1

Ik vind Evan zo nep overkomen, vooral hoe die tegen Morgan doet? Maar dat is mss gewoon Amerikaans.

Ik vind Kayleigh schijtirritant (en eng?) en Kady ook.

7 likes

Oh thanks! Vanmiddag even kijken!

@monkeyslut Ja ik vind ze sowieso bijna allemaal wat overdreven. Steeds hun eigen karakter, hun gevoelens en ook de situatie beschrijven. Die Kady ook, toen ze tegen Johnny zei dat ze zoā€™n klik samen hadden zoals niemand in het huis dat had blabla. Ja hoor, wat een gezwam steeds.

1 like

Hoe dan?!

Hahaha love deze reactie

1 like

Die Morgan (uit NL tempa dus) doet me zooo denken aan Mezdi. Beetje afstandelijk, maar ik vertrouw 'm voor geen cent. Ook echt de manier waarop hij praat haha, ook zo heel wijs doen en allerlei uitdrukkingen gebruiken, maar eigenlijk niks zeggen. Veel gebakken lucht.

Op de vraag van Rick of zijn vriendin niet ook 'n misstap kan maken reageert hij met ā€˜tuurlijk, we blijven allemaal mensen van vlees en bloed. Iedereen maakt fouten, dagelijks. Natuurlijk, het zou altijd kunnen, maar ik ga er niet vanuitā€™.

Ik kan het niet zo goed uitleggen haha, maar zo deed Mezdi ook altijd

16 likes

Hahaha ja. In de aflevering van vandaag: ā€œik maak me geen zorgen, want rodanya valt alleen op mannen, en dat zijn zij nietā€¦ā€

Kerel, je bent zelf 19?!!!

11 likes

Haha ja jezus.

Ik vind het ook zo opvallend, als je de verleiders uit ā€˜onzeā€™ temptation vergelijkt met die uit USA, dan vind ik zoā€™n meisje van 22 daar er veeel ouder en volwassener uitzien dan een 22/23 jarige verleider hier?

Maar goed, ik zie er zelf ook niet echt uit naar mā€™n leeftijd haha. Misschien is dat iets Amerikaans.

Ik vond Mezdi zo grappig (eigenlijk niet om te lachen maar soit), precies om wat je zegt. Allemaal van die wijsheden terwijl je er gewoon zo doorheen prikt. En maar blijven volhouden.

4 likes

Ik was gisteren de twitter van de mensen van Temptation USA aan het stalken en ze zijn eigenlijk zo kinderachtig?

spoiler voor afl 6

Naamloos
Evan retweet bijvoorbeeld dit. Dan ga je zelf binnen 2,5 week vreemd op tv terwijl je 5 jaar een relatie hebt en ga je het ook nog zitten inwrijven, hoe triest. Kan hij wel doen alsof hij zich mega schuldig voelt, maar zelfs al ben je ineens zo mega verliefd kan je toch wel even 2 weken wachten voor je seks hebt. Vind het ook nogal naĆÆef van Morgan. Evan doet dit nu met jou na een relatie van 5 jaar, hoe denk je zelf dat het voor jou aflooptā€¦

4 likes

Ja pff, ongeveer de helft van de aflevering was kampvuur, terwijl in de USA versie zijn die ā€˜bonfireā€™ momenten een stuk minder langdradig. Plus komen ze vaker voor.

1 like

Wel ziek verhaal trouwens dat die vader van Evan is vermoord door de man van de vrouw waar hij een affaire mee had. Dan zou je ook denken dat je er iets minder lichtvoetig over denkt.

1 like

Huh is aflv 6 al geweest? Op woensdag is gister pas aflv 5 gekomen. Waar kijk jij?

1 like

Er stond hier boven ergens een link van een andere aflevering, daar stond ook 6 op

2 likes

Omg, ik skip plannen met mijn vriendinnen.

2 likes

Haha ja alleen de zin ā€˜de tijd zal het ons lerenā€™ miste nog. Hij lijkt een beetje een combinatie tussen Mezdi en Jeremy, het gewauwel van Mezdi met het afzijdig houden van Jeremy.

18 likes

Er is maar Ć©Ć©n USA verleidster van 22, de rest is 25 tot 32 jaar oud. Dus de groep is echt een stuk ouder!

1 like

Is de USA versie ook wel een beetje spannend/sensatie? Gebeurt er ook daadwerkelijk iets? Haha iedereen zegt hier dat het zo volwassen is maar dat klink voor mij zo saai

1 like

Weet iemand vanaf hoe laat je vooruit kunt kijken vanavond?

Ja er gebeurt wel wat. Ik vond de eerste aflevering niet zo bijzonder, maar daarna echt wel leuk!

@anon18050057 Op videoland bedoel je? Aflevering 4 staat er al op, 9 uur 's ochtends staat het er op.

2 likes

Ligt het aan mij of mist aflevering 4 NL nog op NLziet? Wanneer komt ie? Dacht gelezen te hebben dat het gelijk liep met Videoland