Temptation Island #1

Geen idee hoe waar het is maar Michella Kox beweert dat Fabrizio en Pommeline, Thomas Cox en z’n vriendin, iemand die ik zelf niet ken en ook niet goed verstond en een onbekend stel de deelnemers zijn van temptation vips

1 like

Shanna en haar vriend van ex on the beach zei ze

Me: niet de spoilers bekijken!!!

Also me:
tenor

13 likes

Nou ik zou het leuk voor je vinden als de spoilers zo entertainend zouden kunnen zijn, maar de afleveringen tot nu toe zijn zo ontzettend saai :sleeping:

4 likes

Haha nou het topic was zo rustig maar door alle spoilers van gisteravond denk ik echt dat er een dikke orgie gaat plaatsvinden volgende week :’)

2 likes

Verwacht er aub niet teveel van haha

1 like
Aflevering 6

Ik vind Laura en Rodger doodsaai beide, maar ik moet wel zeggen dat ik het knap vond hoe rustig Laura bleef bij het kampvuur. Ondanks pogingen van Coorevits ging ze daar niet in mee en leek ze er niet onzeker van te worden dat ze hen bijvoorbeeld huismussen noemde en vroeg waarom ze meededen. Vraag me wel echt af hoe zij gecast zijn? Lijkt me trouwens kut om na afloop overal te lezen hoe saai je bent, maar ze vallen in zo’n programma toch totaal uit de boot? Morgan wordt ook veel saai genoemd maar ik denk dat hij dan nog misschien kan denken ach ze zien me nu op zijn saaist maar ik ben niet saai, ik weet wel beter. Ofzo, haha. Tenminste als het klopt wat Rodanya zegt over dat hij zichzelf niet is. Terwijl Roger en Laura al aangeven dat ze echt zo zijn :sweat_smile:. Mja echt een raar seizoen.

4 likes

Haha kom net Armanda tegen bij de Primera.
Ik wilde ‘hee’ zeggen, omdat ze in mijn hoofd een bekende was.
Gelukkig mezelf nog tegengehouden en alleen ff geglimlacht.

Ze is heel knap trouwens

6 likes

Misschien hebben er zich maar 4 stellen opgegeven haha.

1 like

Ik zag de ex van Mezdi, Daniëlle, tijdens carnaval ergens bij de toiletten. Had dezelfde gedachtenkronkel als jij :joy:

2 likes

Ergens heb ik een theorie dat de ‘makers’ van Temptation Laura expres zo saai en ergens een beetje onbeleefd laten overkomen (als in: expres meer die beelden laten zien) om dan het schok effect als er toch iets gebeurd, groter te maken…

4 likes

Ik vond die Danicio eerst nog een van de ‘leukere’ verleiders maar ik heb hem nu ook gezien in dat programma Goedele on top gezien en wat een engerd. Ik vind al die verleiders altijd drie keer niks, vond alleen vorig jaar die Joshua nog wel oke.

3 likes

Ja Jietse wel inderdaad, hopelijk blijft ie zo.

1 like

Ik geloof er wel in dat je op bepaalde uiterlijke kenmerken kunt vallen.

9 likes

Ja maar dat is het omgekeerde. Natuurlijk kan het zijn dat je iemand met een bepaald kenmerk aantrekkelijker vindt dan iemand zonder. Maar een volledige bevolkingsgroep daardoor afschrijven is op zijn minst gezegd raar.

Bv, ik val op jongens met donker haar en dan mag het een model zijn oid, ik heb nog nooit een blonde jongen op het eerste zicht aantrekkelijk gevonden. Toch heb ik een aantal keer blonde jongens gedatet, juist omdat ik in gesprek ben gegaan en beseft dat hij toch wel leuk is. Uiteindelijk niets geworden, maar uiteraard niet omdát hij blond is.

Nee klopt is ook! Maar in the heat of the moment heeft hij het misschien niet helemaal netjes verwoord of bedoelde hij het niet zo lomp?

Hopelijk, maar in combinatie met andere opmerkingen die hij reeds maakte is het wel opvallend.

Rick heeft elke week een vies t-shirt aan…

1 like
Ik denk dat dit seizoen echt niet beter wordt.

Er gaat een kort filmpje rond van demi en sidney bij de tank. Wat doet lijken alsof ze nog samen zijn. Tenzij het filmpje oud is. Maar in de voorstukjes zie je sidney steeds opgefokt doen. Ik denkt dat ze met edits de kijkers paaien, want er gebeurt geen shit tot nu toe.

afbeelding

19 likes