Temptation Island #1

Vinze dacht ik! Die met heel veel tatoeages

Na het vorige seizoen was ik zo klaar met TI duurde veel te lang.
en nu
 zit ik toch weer te kijken :sleepy:

1 like

Heb ook het idee dat ze telkens te weinig content hebben voor het aantal afleveringen. Dus dan maar constant herhalen enzo. Echt irritant doe dan paar afleveringen minder

Ja inderdaad
 de eerste 10 min kun je sowieso gewoon doorspoelen, dat is altijd een recap van de vorige aflevering lijkt het

1 like

Weet iemand hoeveel afleveringen vips heeft?

Volgens mij 12.

Ik was weer late to the party en heb dit weekend alle afleveringen teruggekeken maar op welke dag komt er een nieuwe aflevering?

Maar Rosanna was toch met Alex naar bed geweest, en Niels had ‘slechts’ met zijn voet in Parastoe haar string gezeten.
Of ben ik nu iets vergeten?

1 like

Omg ja, dat vuurwerk is echt briljant! Moet echt vreselijk zijn als je daar zit, ik zou zelf er ook echt gek van worden.

Kan niet wachten tot Alex er is! In de preview zie je hem op het balkon staan, slimme keuze. Denk niet dat het goed afloopt als hij lijnrecht tegenover Niels komt te staan :flushed:

3 likes

Hahaha ja ik lachte de billen uit mijn broek. Het ene shot staat ze met haar kont in zijn gezicht te pieren. Het volgende shot zegt hij: “oh ze is zo oprecht”. Hoe dan! Ex on the beach is ook wel echt een guilty pleasure.

2 likes

Oh ja dat zou wel kunnen. Die naam komt me wel bekend voor iig haha! Weet nog dat ik daar ook speciaal op lette omdat ik hem ook zo op Niels vond lijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat klopt hoor, maar vond Niels toen ook zo dom qua gedrag en erin meegaan. Ik vond hem zeker niet helemaal vrijuit gaan.

Ja klopt, maar niels was wel begonnen. Ik snap dat rosanna dan denkt ja fuck you blijf maar lekker in parastoes poes

1 like

Ja dit bedoelde ik indd

1 like

En @SelenaGomez
Hahaha ja oké kan me die gedachte wel voorstellen. Alleen ik vind haar wel degelijk veel meer de fout in gegaan toen.

Anyway, ik gun het ze beiden dat ze uit elkaar gaan (niet sarcastisch). Denk dat ze elkaar maar gegijzeld houden in hun huidig leventje waar uiterlijk super belangrijk lijkt en waar ze elkaar niet meer vertrouwen.

1 like

Ja dat laatste zeker. Dit is gewoon geen succes, maar het lijkt een beetje of ze veroordeeld zijn tot elkaar, dus ik vrees

1 like

huh oke wat gebeurde er allemaal in de intro

1 like

Van de nieuwe aflevering bedoel je? Ik ga hem vanavond kijken, ben benieuwd

Jeetje die Fabiola lijkt wel altijd stomdronken. Hoe ze praat ook, soms stopt ze opeens in een zin en dan gaat ze heel snel verder

8 likes

Die Gelina vind ik wel irritant.