Temptation Island

Blijkbaar is er een insta ruzie tussen Morgan en Sidney. Vind het nu bijna jammer dat ik geen instagram heb.

Sidney plaatste op z’n insta stories dat Morgan een steekje los had want hij slaat vrouwen.

Rodanya heeft dat filmpje gedeeld met van die gebalde vuist emojis erbij…

Hier staat meer voor als je ze niet volgt op Instagram (ze hebben alles afgeschermd). Volgens mij valt het wel mee :stuck_out_tongue:

???
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/twist-doet-morgan-het-met-milou/

ik hoop het echt niet, want ondanks alles hoop ik dat heikki en milou samen blijven :cry:

Dat is wel een bijzondere twist. Lijkt in ieder geval meer te gebeuren na TI dan tijdens.

Haha nou echt hè?! Maar zij zaten ook niet samen op een eiland, dus dat kón ook niet tijdens TI :smirk:

Instastory van Milou

Wow

Dit gaat echt ver zeg

Wtf man. Ik vind die Rodanya echt naar.

Krijg echt kippenvel van dr nare uitspraken! Heb dr unfollowed

Ik snap hier helemaal niks van, iemand anders wel of is het allemaal nog onduidelijk? Anders zou een samenvatting wel fijn zijn.

Yo ik wenste voor meer drama in dit TI seizoen, maar dit gaat wel erg ver.

Edit: wat zou Milou dan doen na het uitgaan? Seksen of betaalde seks? En je wenst een ander toch nooit zelfmoord toe?

Ze heeft dr screenshot al verwijderd. Zal wel door hebben gehad dat zulke uitspraken niet kunnen hoop ik.

Waar kan ik temptation island gratis kijken zonder mij aan te melden? Heb de aflevering gemist afgelopen donderdag :).

Ik vond rodanya sowieso al een naar typetje maar jeetje mina wat laten mensen zich dan kennen zeg…

spatienet punt com

Rtl gemist tot 1 week na de aflevering

Weet even niet waar ik het las. Maar morgan zou hebben gezegd dat er niks aan de hand is, behalve veel roddels. Dat ie ook niet met milou aan het daten is.