Temptation Island #1

Ja ik vond dat hij zich dan best wel een beetje heeft misdragen in de aflevering van vandaag

Haha ja dit denk ik ook al heel lang.

Ik vind haar wel fascinerend.

1 like

Nou idd


Ik vind Yasmine net zo’n duracel konijn. Die energie haha, I don’t know

Ja inderdaad, je ziet dat haar gezicht niet klopt maar toch is ze ergens wel weer heel mooi. Net een simspoppetje.

Thomas gaat dus volgende week al de fout in? Lekker dannn

Ik vind hem zo’n ongelooflijke sukkel he. Ik verbaas me er ook echt over dat hij al 28 is! Ik dacht eerder 22 ofzo, vooral door hoe hij zich gedraagt

5 likes

Same!

1 like

Ik was helemaal verbaasd toen de andere mannen zeiden dat hij de oudste was.

1 like

Nee bedoel dat zij rookt (en drinkt?) terwijl ze weet dat ze zwanger is.

1 like

Wat een bullshit.

3 likes

“Als je dat ineens niet meer doet, valt dat op”

Ze zat daar met allemaal onbekenden???

7 likes

Ok, geen alcohol dat is goed te weten! Van het roken zal ik eens opletten de volgende keer.

Ik word hier zo boos van he, dat hele ‘ik heb niet over mijn longen gerookt’ is zo’n onzin. Je hebt gerookt, klaar. Je kind loopt daardoor risico, klaar. Bovendien ging echt niemand dat opvallen, want je was met allemaal vreemden.

7 likes

Maar waarom kent iedereen Lie? Als in, Damien zei ook al voor temptation dat als Lie er zou zitten hij er wel voor ging


Is dat ex on the beach zo populair of zitten ze daar gewoon allemaal in?

Sorry heb het nog nooit gezien tempa is mn enige guilty pleasure!

Er hebben er een paar mee gedaan aan ex on the beach ja. Ik ken haar ook daarvan, vond haar toen echt opvallen qua looks.

Ik vind Lie ook mooi

Maar wel echt een verschil met hoe ze er vroeger uit zag (hoewel ik haar daar ook wel mooi vind)

1 like

Ja maar in het artikel hierboven staat dat ze zegt dat ze niet over haar longen rookte.

Edit: wat ik alsnog belachelijk vind.

Dat is dat je de rook echt inademt, net als lucht. Die komt dan in je longen en die blaas je dan weer uit. Als je niet over je longen rookt dan neem je een trekje, laat je de rook hangen in je mond en dan blaas je het uit. Ziet er gekkig uit.