Temptation Island #1

Ik kijk het! Het is miin guilty pleasure, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk? Toch blijf ik kijken. De uitspraken van Alex zijn ZO vrouwonvriendelijk en zo gedraagt hij zich ook. ‘Ik heb ge gewoon gebruikt en als een zakdoekje weggegooid dus dan moet je ook oprotten’ en Genevieve uit bed sturen omdat ze geen seks wil dus dan heeft ze geen functie meer?! Van Jorden kan ik het op de een of andere manier beter hebben. Hij praat vulgair en is heel erg over de top, maar qua vrouwonvriendelijkheid gaat Alex echt verder. Jorden is gewoon een klein hitsig mannetje met teveel testosteron.

Als iemand me zou omschrijven waar het over gaat zou ik echt denken nee wat dom. Ik weet ook echt niet waarom ik het zo leuk vind, al is leuk niet eens de juiste benaming
Ik vind het denk ik ook wel gewoon bizar dat zulke mensen bestaan want ik kan me zo totaal niet in ze verplaatsen, en dan zo’n eiland vol

Ja precies! Je blijft kijken omdat je jezelf weer wil laten verbazen. En toch word ik iedere keer boos van binnen.

1 like

Ik word er eigenlijk niet boos van. Maar bijv toen met temptation dat dat vriendinnetje van Tim er achter kwam dat hij een ander had en zo hard moest huilen, dan vind ik t wel sneu en even niet meer leuk. Maar bij ex on the beach leef ik echt nauwelijks mee eigenlijk (net heel veel gekeken op Videoland :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: ) omdat het gewoon te zot voor woorden is. En blijkbaar heeft dat een meer meer meer effect op mij. Ik had het nooit achter mezelf gezocht :flushed:

Maar die Genevieve en Nicky zijn dus uit elkaar?

1 like

Staat het seizoen al op videoland? :astonished: . Ik ben ook niet boos in de zin van ‘wat zielig voor die vrouwen’, maar meer dat dit soort uitspraken vandaag de dag nog steeds worden gedaan en kennelijk ook worden goedgekeurd door een hele groep.

@KUBUS Ja! Ze heeft daarna blijkbaar een relatie met Alex gehad en nu met een één of andere, andere dude. Vind het wel zielig voor hun kind later dat Genevieve nu weer meedoet aan ex on the beach. Ik hoop heeeeeel erg dat Nicky niet verschijnt.

1 like

Nee vorige seizoen!

Wie gaat Temptation Island VIPS kijken? Ik ben wel benieuwd geworden!

Alleen de schreeuw Tessa van benelux next topmodel, echte meisjes in de jungle en get the fuck out of my house doet mee als verleidster :(. Zo jammer.

Neeee, niet zij! Zij is echt vreselijk.

1 like

Ik vind haar ook echt vreselijk.
Ben sowieso wel benieuwd naar deze temptation island, oud klasgenootje doet mee als verleidster.

Hoe doe je een spoiler? Ik weet welk koppel uit elkaar is

1 like

Op het tandwieltje en dan verberg details! Ben benieuwd :grimacing:

Spoiler alert!

Samenvatting

Donny Roelvink en z’n vriendin. Bron is een vriendin van een collega van m’n zus. Ze was mee als verleidster. Hang me hier niet aan op!

6 likes

Wanneer staat de 1e aflevering online? Vannacht al of morgenavond?

1 like

Haha bij Donny staat die action spiegelende waxinelichthouder

2 likes

Ik zat me echt al af te vragen waar ik haar van kende, dankje haha

En fabiola zat in Hollands next top model volgens mij. Van de mannen geen ‘bekenden’ of wel?

Ik heb het na 10 minuten afgezet :speak_no_evil:. Het komt op mij ook allemaal wat amateuristisch over. En dan die verleidsters dat ze het leuk vinden om met een bekend iemand seks te hebben want bekendheid en geld. :worried: Werd er gewoon een beetje triest van.

1 like

waarom, echt waaaaaarom doet yolanthe de presentatie? ik kan echt nog geen minuut naar haar luisteren, het lijkt altijd alsof ze zoveel moeite heeft met praten ofzo? ik weet niet wat het is, maar het is niet om aan te horen. was ook geen fan van die blonde belgische presentatrice, maar alles liever dan yo

verder over de kandidaten eeeeeh ik ben pas halverwege de 2e afl dus ik ga straks even kijken of er dan nog extra leuks te zeggen is

  • maar DAT PAK van rosanna? Ik vond er in het eerdere seizoen eigenlijk nog best wel leuk om te zien, maar ze is nu wel heel heftig. in ieder geval heeft ze wel heel leuk matching gerard joling tanden met dr bf :laughing:

  • Vind die vriendin van donnie wel schattig trouwens, lijkt me wel een lief meisje.

  • Ben benieuwd wat de ghetto vriendin uit utopia allemaal gaat doen deze temptation island, lijkt me niet iemand die vies is van een ruzietje oid.

Ik vond Rowena in Utopia meevallen en helemaal niet iemand die niet vies is van ruzie. Waarom noem je haar getto?