Temptation Island #1

NL ZIet loopt gewoon gelijk met Videoland.

1 like

Nog even over die Ayleen, ik vond dat ze klonk alsof Nederlands niet haar eerste taal is? Of is dat echt een bestaand accent binnen Nederland? Naar mijn idee maakte ze ook best wat taalfouten ook.

1 like

Ik kom uit dezelfde regio als Ayleen en bepaalde klanken in haar stem zijn inderdaad wel aan het accent te danken, maar zij klinkt inderdaad ook alsof ze een spraakgebrek heeft en dat is hier dan weer niet gebruikelijk. Dus deels wel maar echt niet helemaal.

2 likes

Oh zo! Ja, ik hoopte vanavond al :smiley: maar dan ben ik te vroegā€¦ Jammer, ben vanavond alleen thuis en had me hier behoorlijk op verheugd haha.

1 like

Ze is toch Turks? Twents Turks klinkt wel zo weet ik uit ervaring.

Even wat anders; waar is Yolanthe gebleven? Of waar was Annelien vorig jaar?

Spoiler tempation USA afl 5

Zo sneu voor Kaci. Wel apart dat ze haar ogen dicht deed tijdens het kampvuur. Denk dat er nog wel meer de mist in gaan. Kady vast, hopelijk vindt John dan een leuke vrouw die hem meer waardeert. Vind het wel leuk dat het een andere insteek heeft dan de Nederlandse TI, en dat de kandidaten ook gewoon wat ouder en volwassener en normaler zijn, het is niet zo ordinair allemaal. Ook leuk dat er lekker vaak kampvuur is en dat ze verleiders mogen wegsturen. En een boodschap sturen, deden ze dat lang geleden niet ook bij de Nederlandse versie? Kan me vaag zoiets herinneren.

9 likes

Sowieso beter dat ze allemaal ouder zijn en er meer vanaf hangt in plaats van ā€œhij moet zich bewijzen omdat ā€˜ie een keer een ander meisje heeft gekust terwijl we 3 maanden samen zijnā€.

Ik heb een zwak voor John, trouwens.

4 likes

Doe mij maar altijd TI USA! Concept is velen malen beter!!!
heb net de nieuwste afl op Videoland gekeken, kan nu al niet wachten op de volgendeeeeeee

5 likes

Ik voor Evan :open_mouth:
In eerste instantie totaaaal NIET! maar nu, kom maar naar hier.

1 like

Aflevering 5 staat online! Als je in dit topic even naar boven scrollt staat er een link naar aflevering 4 online, als je daarop klikt kan je zo door klikken naar aflevering 5.

1 like

Ik voor Javenā€‹:weary::heart_eyes:

Ik vind de USA versie veel beter in elkaar steken dan de Nederlandse versie. Veel volwassener

4 likes

En 6!

1 like

Ik vind Evan zo nep overkomen, vooral hoe die tegen Morgan doet? Maar dat is mss gewoon Amerikaans.

Ik vind Kayleigh schijtirritant (en eng?) en Kady ook.

7 likes

Oh thanks! Vanmiddag even kijken!

@monkeyslut Ja ik vind ze sowieso bijna allemaal wat overdreven. Steeds hun eigen karakter, hun gevoelens en ook de situatie beschrijven. Die Kady ook, toen ze tegen Johnny zei dat ze zoā€™n klik samen hadden zoals niemand in het huis dat had blabla. Ja hoor, wat een gezwam steeds.

1 like

Hoe dan?!

:woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

Misschien is het de manier waarop hij haar zoent en vastpakt.
Of zn ogen, ik weet het niet.

OF HET LIGT AAN MIJN TOESTAND! ben ongesteld en altijd bloedjegeil hahaha.

5 likes

Hahaha love deze reactie

1 like

Die Morgan (uit NL tempa dus) doet me zooo denken aan Mezdi. Beetje afstandelijk, maar ik vertrouw 'm voor geen cent. Ook echt de manier waarop hij praat haha, ook zo heel wijs doen en allerlei uitdrukkingen gebruiken, maar eigenlijk niks zeggen. Veel gebakken lucht.

Op de vraag van Rick of zijn vriendin niet ook 'n misstap kan maken reageert hij met ā€˜tuurlijk, we blijven allemaal mensen van vlees en bloed. Iedereen maakt fouten, dagelijks. Natuurlijk, het zou altijd kunnen, maar ik ga er niet vanuitā€™.

Ik kan het niet zo goed uitleggen haha, maar zo deed Mezdi ook altijd

16 likes

Hahaha ja. In de aflevering van vandaag: ā€œik maak me geen zorgen, want rodanya valt alleen op mannen, en dat zijn zij nietā€¦ā€

Kerel, je bent zelf 19?!!!

11 likes