Temptation Island #1

Sidney met zn hollandse dames :roll_eyes:

Hahaha en Laura de partypooper
Vind het ergens wel sneu voor haar maar gun het haar ook om zich niet zo druk te maken (om anderen en zichzelf)

4 likes

Zo genant om over het inkomen van je vriendin te zeuren? En ook nog op tv?!

12 likes

Milou is zo naïef, vind het bijna zielig gewoon

En wat was dat nou met dat dekbed?

4 likes

Jeeeeezus Jietske man hou eens op

Gaan we dan eindelijk wat drama krijgen

Ja dat denk ik elke week. Maar zal wel weer iemand zeeziek worden of een snee in een voet krijgen

1 like

Maar een keer moet het toch gebeuren. Al hoop ik dan niet dat het Milou is. Zo naïef idd.

Ik denk dat Milou wel de eerste is. En heikki de 2e

4 likes

Ik denk wel dat je gelijk gaat krijgen. Ik ben benieuwd of ze komende seizoenen weer zo langdradig gaan maken. Minder afleveringen is beter denk ik.

1 like

Hopelijk wordt vips beter. Wa’n ellende

‘Ik val alleen op Nederlandse vrouwen.’

Hoi xMillieeee hier, Nederlands en toch getint…ra ra hoe kan dat Sidney?

15 likes

Omg ze zijn nog maar halverwege zeggen Rick en Annelien? Ik hoop niet dat er nog zeven afleveringen komen :confused:

7 likes
Afl 8

Ik had wel zoiets van ‘huh’ toen Rodanya zo jaloers deed over het feit dat er een meisje achterop de jetski zat bij Morgan. Ze heeft serieus een videoboodschap gestuurd om te zeggen dat hij de temptation meer moet aangaan en dan word je om zoiets kleins jaloers???

24 likes

Ik had het idee dat dat meer stoerdoenerij was tegenover die gasten…

3 likes

Ja ze deed ineens behoorlijk “grof” terwijl ik d’r normaal zo beheersd en begripvol vind. Vond 't een beetje een afknapper.

1 like

Toen de verleidsters werden voorgesteld en Rodanya weer even alleen was met haar vriend noemde ze een verleidster een kkhoer. Misschien heb je dat gemist. Volgens mij kan zij juist behoorlijk uit haar plaat gaan.

1 like

Oh echt? Nee dat komt me niet bekend voor. Dan heeft ze zich goed kunnen inhouden tot nu toe :joy:maar ze heeft ook nog niet echt een reden gehad om te flippen

Met die voet ging ze ook al overdreven uit haar plaat, haha.

1 like

Ja denk ik ook. Ze heeft alleen nog niet echt reden gehad om uit haar plaat te gaan.

Denk ook dat die videoboodschap naar Morgan misschien ook een beetje gepusht is door de productie.
Ze zaten daar al met Suf & Duf (Laura en hoe heet ie ook al weer). En dan ook nog Morgan die voortdurend bang is verkeerde beelden te geven.

Volgens mij is dat nogal uit de context gehaald. De nacht ervoor hadden ze toch met 3 meiden samen geslapen (enkel Laura niet, geloof ik)? Dus volgens mij liep ze gewoon met haar dekbed terug naar haar eigen kamer.

7 likes