Temptation Island

Is ook bij normale stellen totdat de een een andere partner vindt. Dan is het vaak snel afgelopen met het elkaar de hele wereld gunnen.

Wel weer een typisch voorbeeld van hoe vertekend beeld social media kan geven. Tot een paar dagen voor de break up was ze nog de liefde van zijn leven en niks aan de hand.

Ik ben heel benieuwd waar sommigen van jullie gratis Temptation vooruit kijken :slight_smile: Heb nu twee keer heel lief een link ontvangen maar om nou elke week te vragen naar zo’n link…

Zo erg dit eigenlijk. Vooral Laura. Oei

omgggg @ laura, hoe kan dit nou zo erg zijn? Zou ze zich dan helemaal niet insmeren of gewoon veel te lang in de zon blijven? Ze is ook zo wit als een doek.

Denk een combi van alles en dat ze gewoon een hele gevoelige huid heeft. En tijdens zo’n date (of überhaupt daar) zitten ze natuurlijk sowieso veel in de zon.

Hmm ja zo kunnen inderdaad. Ik ben zelf ook heel wit maar zo erg dan moet je wel echt heel lang in de zon blijven zitten. Zo slecht voor je :confounded:

Haha dat artikel. Het was me ook al opgevallen ja maar ik denk dat ze vooral die eerste dagen veel in de zon zitten inderdaad? Die ‘openingsscène’ op het strand enzo

Ik heb van de week onder werktijd (hahaha) een livestream gekeken van rodanya op de fadim’s beautyspace facebook (hahahhaha) en daarin vertelde zij dat laura heel erg was verbrand op de eerste draaidag op het strand, dat ze daar echt uuuuren pal in de zon hebben gestaan en dat Laura zich wel heel goed had ingesmeerd maar toch heel erg verbrand was en dat ze daar verder niks aan kon doen en dat ze er heel veel pijn van had gehad

ja sorry ik heb geen leven

Sommige mensen zullen dan zeggen “ah, dat wordt nog lekker bruin”, maar bij die Laura gaat het er dan ook heel raar uitzien

Opnames Temptation Island ‘Vips’ beginnen ergens deze week.

ik vind temptation heel leuk begrijp me niet verkeerd, maar voor mn gevoel wordt er elke maand een nieuw seizoen opgenomen

Vips is alleen voor videoland, misschien zien hun dat dan echt als een ander programma ofzo?

Even opletten of er joetoebers zijn die deze week ‘toevallig’ op reis gaan. :grimacing:

Aflevering 6

Ehh, ze zaten toch op een tropisch eiland? :joy:

Hahahaha echt he lach me dood om michella kox op Instagram

hahaha dit viel mij ook op.

En die Sidney manmanman. Best wel rascistische opmerkingen ook.

Weet niet bij welke aflevering je bent, maar heb hier wel wel een linkje voor aflevering 6. Mocht je die willen dan laat maar weten.

Ik zou die ook graag willen hebben :blush:

Aflevering 6