Temptation Island #1

Hahah godver had ik machtig mooi gevonden

1 like

Woow emotie jongens

1 like

Wooow Rodonya chill. Dit is toch wat je wilde??

4 likes

Gezonde jaloezie
Nou niks gezonds aan hoor Ro

2 likes

Zagen jullie ook Sid zn trilkin

Was die hem nou aan het trainen?

Hallo waar is iedereen

2 likes

DL_508Tumbleweed_TUMBLEWEED_ROLLS_NEXT_TO_FREEWAY

23 likes

Zielig voor Heikki

1 like

Lize en Ken zijn uit elkaar :disappointed_relieved:

3 likes

Ik zou echt liever hebben dat mijn vriend vreemd zou gaan dan dat hij die dingen zei die Sidney over Demi zei.

6 likes

Misschien hebben ze wel meegedaan aan VIPS :exploding_head:

1 like

Ik vind het vooral gek dat ze het daar blijkbaar niet echt over hebben/hij daar niet ok mee is, maar niks van zegt tegen haar?
Als mijn vriend dat niet tegen mij maar wel tegen een verleidster zou zeggen, zou ik me oprecht afvragen waarom dat niet bespreekbaar is/was/lijkt.
Maar ik vind dat Demi wel wat overdreven reageert, ik vind het niet per se onrespectvol wat hij zegt/hoe hij over haar praat. Wat vind jij er zo naar aan?

2 likes

Ik erger me zo aan de muziek dit seizoen. Het slaat de plank soms zo mis.

Karma police komt ineens opzetten, dat voelt al een beetje gekkig, in dit lekkere pulp programma. Maar dan, precies op het moment dat Roger zegt ‘ik ben mijzelf even kwijt’, komt het stukje met ‘I lost myself’. Really? Zo simpel, camping dj? Dacht je door deze uitspraak aan dit nummer en vond je het daarom passend?

4 likes

Hoorde zelfs MJ in de laatst afl

Samenvatting

Het voorstukje van aflevering 10 ziet er wel goed uit? Met dat bespioneren enzo, volgens mij wel echt een random move van de productie omdat er niks gebeurd.

8 likes

Hoe je dat allemaal regelt vind ik een afspraak tussen jullie samen en ik vind het echt ‘hoogverraad’ als je daarover niets tegen je partner zegt maar wel tegen anderen gaat klagen. Ik vond het juist heel respectloos om 3 jaar op die manier een relatie te hebben en dan tegen anderen te vertellen dat je daar zo’n problemen mee hebt.
Het is vast een impopulaire mening maar zelf vind ik dit soort vertrouwen veel belangrijker dan of je wel of niet voor de verleiding van een ander valt.

26 likes

OMG Ja!
En ook daar niet eens passend, laat staan nodig.

Sidney traint zijn biceps in de sportschool en staat daarbij ijdel in de spiegel te kijken. Daar hoor je als kijker ineens ‘I’ m starting with the man in the mirror
 ’
Deze muziek past totaaaal niet bij de sfeer van de beelden. Enige aanknopingspunt is in spiegel kijken en het woord mirror.

Heeft die muziek editor inspiratie opgedaan door te Googlen naar zoektermen in lyrics ofzo?

13 likes

Dit ja. Plus vergeet niet dat dit gewoon uitgezonden wordt op televisie
 Hij staat daar gewoon te vertellen dat ze eigenlijk maar weinig bijdraagt en zij op zijn zak teert. Zeker omdat hij later tegen de jongens ook nog zegt dat zijn geld opgaat aan haar kleding.

4 likes

Misschien moet dit in het opbiecht topic maar Sidney lijkt echt op mijn broertje, alleen dan 5x zo gespierd :sweat_smile: