Temptation Island

Afl 6

Ja dat van het kampvuur vroeg ik me ook af. Maar misschien ‘sparen’ ze het, want volgens mij was dat stukje waarbij Sidney Demi roept ook al gebeurd voor het eerste kampvuur (dat was toch diezelfde avond waar hij riep “Deems ik mis je”?) ipv erna

ben ik de enige die helemaal leip werd van het geluid van die vogel op de achtergrond bij het kampvuur?

Afl6

Ik vind het dus wel echt jammer om te horen als milou zegt dat ze al niet zo zelfverzekerd is. Ik kan me ook wel weer voorstellen dat mensen het zien als dat ze aandacht en complimenten fijn vindt, maar misschien heeft ze ook een soort bevestiging nodig dat ze leuk en aantrekkelijk is omdat ze dat zelf niet zo gelooft.

Ik vind milou en jietske eigenlijk best leuk bij elkaar passen

Afl 6

Dit gevoel heb ik dus ook. Zij is stiekem rete onzeker, vandaar dat zij haar vriend ook met alles wil controleren. Dit zo zomaar daaruit voort kunnen komen. En dan zit je op zo’n eiland, ineens heeft iedereen aandacht voor haar. Als je niet zo’n goed zelfbeeld hebt snap ik ergens wel dat je het inderdaad als bevestiging kunt zien. Ergens wel sneu, als het waar is. Ofja, voor haarzelf vooral want het is echt nergens voor nodig.

Afl6

Ja dat is precies wat ik bedoel en ook denk. Vind dat wel echt heel jammer en ook sneu voor haar ja, ik vind, voor zover dat te beoordelen is met dit programma, haar heel spontaan en leuk, vrolijk overkomen, ze is ook nog eens mooi om te zien met een prachtig lichaam. Dat wil niet zeggen dat ze dan niet onzeker mag zijn, of dat iemand die dat niet is/heeft wel onzeker moet zijn, niemand zou dat hoeven zijn, en ik vind het jammer om te zien wat het met haar doet. Ik denk echt dat als zij in de fout zou gaan, dat dat niks te maken heeft met haar gebrek aan gevoel of liefde voor haar vriend, maar puur de onzekerheid.

Afl6

Je verwoordt precies hoe ik er ook over denk. Ik dacht al hm ja hoe ga ik uitleggen dat je best onzeker mag zijn, en dat het niet perse ligt aan haar uiterlijk of whatsover dat ik het niet nodig vind. Zodra het je in deze zin belemmerd vind ik het inderdaad zonde. Aan de andere kant, het blijft gissen maar omdat ik me een beetje in haar herken vul ik het nu op deze manier voor haar in, terwijl ik haar helemaal niet ken. :sweat_smile:

Samenvatting

Ik vul het net zo goed in en dat komt ook omdat ik het heel herkenbaar vind. Complimenten en aandacht word ik alleen maar verlegen van, dus dat dan weer niet zo, maar wel het onzekere.

Volgens mij heeft ze ook in het intro filmpje verteld dat ze vaak is gekwetst door mannen en dat ze daardoor ook wel controlerend is, daarom zal ze nu ook wel gezegd hebben dat ze geen man meer hoeft als haar vriend nu vreemd zou gaan.

Ik vind mezelf goed passen bij Jietse :heart_eyes: :drooling_face:

Spoiler afl 6

Vond het echt raar hoe Sidney steeds racistische opmerkingen maakte. Ook van: Demi valt niet op donkere jongens. En dan zie je Rik ook echt zijn wenkbrauwen optrekken van: wat?! Sidney is zo onzeker en dom dat hij zulke opmerkingen gaat maken.

Samenvatting

Hij zei: Ze houdt niet van donkere jongens. Was best awkward, met 2 donkere jongens voor zich.
En ook ‘die Congolees’ terwijl hij volgens mij geen flauw idee heeft waar die jongen precies vandaan komt…

Waarom staat er zoveel in spoilers, bij expeditie Robinson en wie is de mol vermijd je een topic toch ook gewoon als je weet dat er een nieuwe aflevering is uitgezonden. Snap t wel als het overdag nog niet op tv is geweest maar wel al op Videoland staat

Maar waar maak ik me druk om
Dit seizoen is echt zo saai echt een teleurstelling

De aflevering van volgende week staat al op videoland dus degenen die alleen op tv kijken die kunnen die aflevering nog niet zien.

afl 6

Ik vind Sidney echt zooooooo’n debiel, ik kan niet exact uitleggen waarom maar ik word echt agressief als ik hem weer iets doms uit hoor kramen. Wat een eikel. Ik vind Laura echt heel leuk eigenlijk, behalve toen ze zo zat te gapen op die date, dat was wel vrij asociaal, maar verder vind ik haar heel zelfverzekerd overkomen en niet direct in paniek schieten als haar vriend tegen een meisje zegt dat zij zijn ~~~ temptation ~~~ is.

Ik vind het van de programmamakers eigenlijk wel chique dat ze de beelden van die jongen (danicio?) die bij milou in bed kruipt niet laten zien. Dat had het hele seizoen wel een flinke boost gegeven qua spanning vermoed ik, maar daarmee maak je wel echt moedwillig een relatie kapot.

Oh ik dacht dat s ochtends de aflevering van s avonds er op staat. Ik ben weer lekker op de hoogte

@Rosalind haha ik hoorde het echt zoals in het voorstukje ~~~ temptation ~~~

Heb de aflevering nog niet gezien.

Aflevering 6 (tap to read)

wat ik nog het ergst vond aan die opmerking van Sidney op het 2e kampvuur is dat hij zei: Demi houdt OOK NIET van donkere jongens. Ermee implicerend dat hij er niet van houdt. Al was dat uit eerdere opmerkingen ook wel duidelijk. Zo noemde hij Danicio een slaaf toen hij de voeten van Rodanya masseerde. Echt een walgelijk ventje m.i.

Hier de mooie rap van Sidney. Is uit afl 6

Ja dat woordje vond ik ook zo raar? Heb het er nog met iemand over gehad zo van goh hebben we een opmerking hiervoor gemist ofzo? Op zich vatte ik de opmerking eerder als een mening op (ik houd bv niet van blond, wat in principe hetzelfde is) maar dat woordje was zo raar ja?

Als z’n intentie racistisch was, wil ik het echt niet goed praten. Maar bedoelde hij gewoon niet van ook als in, nog een reden dat het niet zou klikken. Om z’n eigen onzekerheid goed te praten?

Waarom is het racistisch om te zeggen dat je niet op donkere jongens valt? Je mag toch ook zeggen dat je niet op blond valt, of kleinere jongens? Het is nou eenmaal zo dat iedereen op andere uiterlijke kenmerken valt. Je hoort donkere jongens ook weleens zeggen dat ze op getinte vrouwen vallen, is dat dan ook racistisch?

Ik vind dat iets te snel racistisch wordt genoemd, vaak alleen omdat het woord ‘donker’ wordt vernoemd. Daarnaast begrijp ik ook niet waarom iemand een Congolees noemen racistisch is. Voor het zelfde geld zegt hij: ‘die Belg/Duitser/Let/Rus/Spanjaard’. Boeiend?

Ik krijg nu vast reacties, en wil alvast even zeggen dat ik niet racistisch ben en tegen racisme ben (duh). Vind alleen dat mensen het woord racistisch heel snel gebruiken. Als je het woord om zo ruilen met blanke/Europeaan oid, vindt men het dan nog steeds racistisch?