Temptation Island #1

OMG Ja!
En ook daar niet eens passend, laat staan nodig.

Sidney traint zijn biceps in de sportschool en staat daarbij ijdel in de spiegel te kijken. Daar hoor je als kijker ineens ‘I’ m starting with the man in the mirror… ’
Deze muziek past totaaaal niet bij de sfeer van de beelden. Enige aanknopingspunt is in spiegel kijken en het woord mirror.

Heeft die muziek editor inspiratie opgedaan door te Googlen naar zoektermen in lyrics ofzo?

13 likes

Dit ja. Plus vergeet niet dat dit gewoon uitgezonden wordt op televisie… Hij staat daar gewoon te vertellen dat ze eigenlijk maar weinig bijdraagt en zij op zijn zak teert. Zeker omdat hij later tegen de jongens ook nog zegt dat zijn geld opgaat aan haar kleding.

4 likes

Misschien moet dit in het opbiecht topic maar Sidney lijkt echt op mijn broertje, alleen dan 5x zo gespierd :sweat_smile:

Is er al een inspector gadget die heeft uitgezocht wat Demi en Sidney voor werk doen ‘op hun manier’?

Trouwens good job voor degene die Demi’s neus heeft gedaan…

5 likes

Ik ben ook benieuwd uit welke ‘Heemstede’ ze komen want ik vind ze nu niet bepaald Heemsteedse types. (Maar blijkbaar heb je ook een Heemstede in de buurt van Utrecht en dat ken ik niet.)

Ik doe dezelfde opleiding als Sydney en kom hem vaak tegen op school. Hij heeft echt belachelijk manse praatjes en denkt echt dat hij de hele man is sinds hij meedoet aan Temptation blégh (Stiekem altijd binnensmonds barfje)

5 likes

Culemborg staat op internet dus zal idd wel provincie Utrecht zijn dan

1 like

Wat voor opleiding doe je :smile:

Media & Entertainment Management

Ik las laatst dat Demi in die periode stage liep en er dus geen (of minder iig) geld vanaf haar binnenkwam. Maar ze maakte wel gewoon normale werkweken qua uren gezien!

1 like

Nouja, het is sowieso een rotopmerking van Sidney, maar dan al helemaal. Vooral omdat hij het bracht als in dat ze lui is.

Ik vind het ook grappig dat verleidster Demi ook niet echt haar best lijkt te doen, volgens mij is ze vrij geirriteerd door Sidney.

11 likes

Ja mee eens! Bedoelde het ook niet zo van hij heeft gelijk o.i.d.

1 like

Van wat ik tot nu toe van sidney heb gezien, snap ik niet dat iemand verliefd op hem wordt. Natuurlijk is dat niet een goed beeld. Maar vind hem echt onsympathiek.

4 likes

Ik keek net de “Goedele on top” met Heikki.
Zoals hij over haar sprak, lijkt het echt alsof ze niet meer samen zijn.

1 like
werk demi

Demi is eigenaar en oprichter van https://www.kingofthegym.com

Maar wie is die Alex dan?

Hello, my name is Alex, and I am the owner and author of King of the Gym (previously MyWeightLifting.com).

7 likes

Het valt mij ook dat ze dit seizoen niet op date gaan. Je ziet ze eigenlijk alleen maar in de villa of op groepsdate. Waardoor het lijkt of er minder (intieme) relaties ontstaan tussen de verleiders en de vrijgezellen. En de nodige irritaties van hun partners.

2 likes

Wat een ouderwetse site zeg. Qua inhoud wel oke denk ik? Zie nergens dat zij het runt, maar kan natuurlijk wel

1 like

Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering op videoland vooruit te kijken is, vanavond of morgen?

Morgen vanaf 9.00uur

1 like