Temptation Island #1

Yo ik wenste voor meer drama in dit TI seizoen, maar dit gaat wel erg ver.

Edit: wat zou Milou dan doen na het uitgaan? Seksen of betaalde seks? En je wenst een ander toch nooit zelfmoord toe?

Ik vond rodanya sowieso al een naar typetje maar jeetje mina wat laten mensen zich dan kennen zeg…

16 likes

spatienet punt com

1 like

Rtl gemist tot 1 week na de aflevering

1 like

Weet even niet waar ik het las. Maar morgan zou hebben gezegd dat er niks aan de hand is, behalve veel roddels. Dat ie ook niet met milou aan het daten is.

Hallo wacht even
Ik moet de aflevering van deze week nog zien
Sinds wanneer is het zo sappig geworden

Nou, niet in de afleveringen in ieder geval

5 likes

Niet om een kant te kiezen. Maar mijn beeldvorming van rodanya is vrij negatief. In temptation is ze super snel jaloers (ook wel te begrijpen met een man die vreemd gaat) en scheldt daarbij de verleidsters uit. Vraag me dan af of morgan niet perongeluk naar milou heeft gelachen. Dat ze nu zo reageert op milou.

2 likes

Als dat waar is, heeft temptation haar wel wat opgeleverd. Anders was ze nu misschien nog met hem. Maar waarom dan zo uitvallen naar milou? Waarom waarschuwt ze dan niet voor hem?

Wie is Deveney? Ik zou als dit waar is helemaal niet blij zijn als iemand dit over mij en mijn ex-relatie naar buiten brengt hoor, vooral niet als je zo bekend bent en iedereen daar een mening over gaat lopen te hebben. Dat is toch aan haar en niet aan die Deveney. Met haar ‘‘girls support girls’’ :woman_shrugging:

4 likes

Jeetje die Rodanya zeg. Die is in temptation al 1 brok chagrijn en frustratie. Maar onsMilou zo aanvallen kan echt niet, wat een trut.

Ook echt zelf nog iets posten en dan ‘wel hele verhaal posten Milou’ terwijl dat stukje erboven niet zo relevant is en Milou juist super rustig blijft terwijl zij als een opgehitste tekkel tekeer gaat.

2 likes

Ik vind het wel opvallend dat er opeens zo veel sensatie is buiten de afleveringen om nadat er overal geklaagd wordt dat dit seizoen zo saai is, zou dit misschien niet in scène zijn gezet door het management oid?

20 likes

Dit bedacht ik me vanmorgen ook. Maar zouden de koppels zich daarvoor lenen?

Dat vraag ik me ook af, maar de makers hadden Laura en Roger wel opdracht gegeven om een paar weken geleden naar buiten te brengen dat ze uit elkaar zijn. Natuurlijk zodat mensen gaan denken dat er dit seizoen nog iets gaat gebeuren. Dus wie weet wat voor opdrachten ze nog meer geven buiten de uitzendingen om.

Er van uit gaan dat dat waar is, is dat niet raar. Maar ‘nep’ ruzie op sociaal media, dat is niet ok. Dat is ook liegen.

Ook al zijn er wel berichten dat Roger en Laura wel samen zijn. Zou het stom vinden als dit allemaal nep is voor kijkcijfers.

1 like

Eens! Ik vind ‘nep’ ruzie wel heel triest. Zou inderdaad heel stom zijn als ze zo ver gaan voor kijkcijfers. Het zegt veel over je programma als het nodig is om zoveel sensatie in scène te zetten buiten de uitzendingen om (als het waar is).

Het zijn inderdaad allemaal wel heftige ruzies en beschuldigingen die naar buiten worden gebracht dus ik hoop voor de koppels dat dit niet iets is wat ze moesten doen voor kijkcijfers, maar dat ze er zelf voor hebben gekozen dit allemaal op social media te posten (hoewel ik niet snap waarom ze dat zouden doen haha). Lijkt me heel naar als je, zoals hierboven is gezegd, als gewelddadige ex wordt neergezet terwijl het misschien helemaal niet waar is

2 likes

huh wanneer komt afl 12 op videoland?

Om 9.00u

Aflevering 12 Videoland

Huhh wordt er nou gezoend aan 't einde van de aflevering? Ik kan echt niet zien wie het zijn

2 likes