Temptation Island #1

Ja de aflevering die vanochtend op Videoland is geplaatst.

1 like

EN DIT BLIKJE HOEF IK OOK NIET MEEEEER

24 likes

JA hahahahahhaha geweldig

Aflevering 13

Roger is echt een topgozer zeg.

Sidney’s breakdown vond ik niet grappig, iemands pijn is nooit grappig. De manier van uiten baart me wel zorgen. Ik denk dat hij daar hulp voor moet zoeken.

Volgens mij gaat er iemand zoenen tijdens de dreamdate

6 likes

Hahahahaha ik ga helemaal stuk

Dit is mijn humor

Leukste wat Roger tot nu toe heeft gezegd : ‘ik moet fucking nodig schijten’ hahahahha

29 likes

Hahaha, ik moest er ook echt om lachen. Het was heel random

1 like

Die gluiperige kop van Rick: “Wat zag je?”

I LOVE IT. :joy:

1 like

Haha zo’n zure vraag. Love it echt. Zo waren ze bij elk kampvuur in de eerste 2 seizoenen in 2002/2003 “Wat zie je? Denk je dat je vriendin aan je dacht toen ze met die ander zoende?” Heel salty

2 likes
Aflevering 13

Ik vind die Rodanya steeds enger worden. Ze praat tijdens de kampvuren heel beheerst en glimlacht heel lief, maar je ziet aan haar ogen dat ze van binnen helemaal psycho is. Vervolgens doet ze op het resort heel onredelijk.

Ik moest lachen om wat Sidney allemaal zei tijdens zijn uitbarsting, maar hij lag zichzelf te slaan op bed?! Dat is best zorgwekkend toch. :sweat_smile:

Oh ja, en ik ging stuk om Roger: ‘‘Ik ga naar de wc, moet echt schijten.’’ HAHA.

19 likes
aflevering 13

Ik mag toch hopen dat Demi met Gaetan op dreamdate gaat en niet Laura en dat Milou met Jietse gaat.

11 likes

Wel heel pijnlijk voor laura om terug te ziem dat de jongens niet meer haar op date willen.

1 like
Afl 13

Ik vind die breakdown van Sidney echt absoluut niet grappig, maar zielig

8 likes

nee Milou gaat volgens mij met die Amsterdammer die rukt op zn eigen foto’s zo geil vindt ie zichzelf. Vind ook dat ze met Jietse moet. Heb juist t idee dat ze nu haar temptation uit de weg gaat door hem niet meer mee te nemen op dates

3 likes

Ugh ik kots echt van die Jaimie

14 likes

Same :nauseated_face:
Eerste afl vond ik hem nog wel oké, daarna was t al heel snel klaar.

1 like

Eens over rodanya. Ze doet echt vreemd over Morgan terwijl hij niks fout doet. Ja hij maakt een dansje met een meisje met twee meter afstand en een hele persoon ertussenin.
Oehhh kan echt niet.
Ik gun Morgan een wat rustiger stabieler meisje

12 likes

Dat hele scooter verhaal, ik ging stuk

22 likes

Same. Hij heeft hulp nodig

2 likes

Hahah misschien sneu maar ik moest hardop lachen toen ie dat vertelde, kwam zo uit het niets. De mensen naast me in de trein zullen wel gedacht hebben

1 like

Hmm ja maar er gaan ook verhalen rond dat hij haar sloeg en heeeel vaak is vreemdgegaan… Dan gun ik hem niemand. Maar dat kunnen natuurlijk ook puur geruchten zijn. Hij doet me wel denken aan Mezdi met zijn ‘beheerste’ praten en woordgebruik

3 likes