Temptation Island #1

Het gaat toch al vanaf het begin niet goed met die gast mentaal gezien. Dat is toch duidelijk. Zijn denkbeelden stroken niet met de realiteit.

Thank God dat er tussen m’n 18e en 23e niet constant camera’s op me gericht waren, want dan had de wereld ook genoeg om te smullen gehad.

Nu weet alleen een selecte groep van 10-20 man van de shit die ik uitgehaald heb in pogingen om de realiteit te ontvluchten

5 likes

Ja maar dan zou ik als vriendin misschien ook wel denken van wtf als hij dat hiervoor niet zou hebben gedaan.

Onderschat niet het effect van camera’s en psychologische spelletjes zoals die daar gespeeld worden. Als kijker zie je alleen wat de makers je willen laten zien

2 likes

Ik vond juist haar beslissing om Gaetan mee te nemen heel erg zelfbepalend. Hoe kom je erbij om iemand mee te nemen waar één van de andere meiden juist zo’n klik mee heeft? Vind dat echt egoïstisch.

27 likes

Ja ik vond dit ook echt héel erg vreemd. Ze is ook nog nooit eerder met hem geweest oid. Kom op zeg, zijn genoeg andere gasten.

Ben echt benieuwd of Laura echt zo is, of dat ze dus echt puur zo overkomt door de regie en dat ze zo wordt weggezet. Al denk ik dat het natuurlijk sowieso een combi van beide is.

Waarom heb ik nog niks over dat laatste in die kamer met Rodanya en Danicio echt gelezen? Worden we weer voor de gek gehouden of heeft ze toch iets gedaan wat niet door de beugel kon?

Rodanya is echt zo’n meid waar ik in het echt bang voor zou zijn trouwens, zij steekt je zo van achter denk ik

4 likes

Ik vraag me af of als Sidney echt niet wilde, ze daar niet achter gekomen waren bij de screening. Misschien denk ik dit omdat ik het hoop, maar deelnemers worden toch wel goed gescreend voor ze meedoen?

Ik denk dan eerder dat hij uiteindelijk wel mee wilde doen voor haar. Dat ze hem een beetje heeft overgehaald. Lijkt me niet dat je daar dan achterkomt. Heb nou ook niet het idee dat ze het zo belangrijk vinden en vooral screenen op drama.

Ik vraag me af hoe goed de screening is haha.
Je mag toch ook niet meedoen als je al kinderen hebt? Paar seizoenen terug had je die vriend van sneaky Lisa, volgens mij was hij toch ook al vader?

Vond het ook heel raar dat toen Gaetan zei dat hij liever met Demi wilde gaan omdat zij al lang een klik hadden, Laura zei “o dat wist ik niet”.

4 likes

Yes! Monique Smit heeft op detelegraaf.nl elke week een soort temptation talk, en daarin vertelde een van de kandidaten van vorig jaar (dacht dat het Merijn was) dat de kampvuren vaak midden in de nacht werden opgenomen. (Tegen 5 uur). Ben je ook lekker labiel. Vond dat ook vrij apart om te horen.

1 like

Precies wat ik dacht. Laura koos voor hem om Demi in bescherming te nemen.
Vond wel dat ze daarna best lullig tegen die andere gast was. Halloooo hij is wel tweede keuze maar probeer dat enigszins te verbloemen.
Maar zoals als vaker hier gezegd, we zien wat de makers willen dat wij zien…

3 likes

Even los van alle inhoud, ik moest echt iets te hard lachen om dit

25 likes

Ja!

Haha Jietse toch? Je kan trouwens gratis kijken via spatienet punt com

1 like

Haha maar echt wat een dramaqueen. En die montage dat hij zei dat hij nog nooit wat negatiefs had gezegd over Demi ook haha echt top. Vond de paniek van Milou wel sneu maar Gaetan zn vogelangst wel hilarisch hahaha zat hij daar op die pier :joy: Jammer dat de rest vd aflevering wel vrij poepsaai was.

7 likes

Er schijnt een pikante video van Milou rond te gaan (met een andere man dan Heikki)

1 like

Is nu donderdag de laatste aflevering met slot kampvuur?
Of daarna nog een terugblik?

Hoop de laatste, ben der wel klaar mee

9 likes

Demi zei in een video dat het in totaal 16 afleveringen zijn. Dus nog 2 voor Videoland?

1 like

Laatste aflevering op het eiland en 1 terugblikaflevering denk ik?

1 like