Temptation Island #1

Oke ik was er klaar mee maar ik ben toch wel heel benieuwd naar de terugblikken volgende keer.

1 like

Niemand. Al willen ze volgens mij wel een beetje doen alsof Rodanya vreemd is gegaan maar volgens mij is dat niet helemaal zo

1 like

Kijkt er nog iemand live toevallig?:grimacing:

1 like

Jes! :raising_hand_woman:t2:

Nou ben benieuwd of er vanavond wel wat gaat gebeuren (hoop het tegen beter weten in)

1 like

Ik heb alle spoilers al geopend. Tip. Doe t niet haha

Temptation Island 2019

Het seizoen dat niemand vreemd gaat maar wel alle koppels uit elkaar gaan

29 likes

Joew

Hahaha omg

Hahah de dichtbijzijnde vork :sweat_smile:

1 like

Jeetje wat een gezwets net van Maxime

2 likes

Beetje bliksem erdoorheen hats wat een verleiding

Oke dat laatste stukje???

1 like

Jaa inderdaad.

Owww oww
 zou het echt? :rofl:

Jezus wat voor bullshit gaat die laatste aflevering nog worden, gedoe in zo’n bioscoopzaal
Lekker uitmelken, dit was het toch?

Er komt altijd nog wel een aflevering achteraan om te kijken hoe het nu met iedereen gaat. Vind dat meestal heel saai dus ik hoop juist dat de stukjes dat de verleiders de beelden bekijken tenminste nog voor een beetje spanning zorgen haha.

Afl Videoland

Een tijd terug was hier een discussie gaande omdat Sidney Ă©Ă©n keer ‘Congolees’ zei tijdens een kampvuur. Toen zag ik er geen kwaad in, maar na de aflevering van gisteren (Videoland) is dat wel anders. Hij bleef het gewoon zeggen, terwijl hij zijn naam weet. Hij legde er ontzettend erg de nadruk op en ik kreeg er een naar gevoel van. Goed dat Rick er iets van zei, maar wat mij betreft had hij dat eerder mogen doen.

Ik vond Roger en Laura zo lief samen! Jammer dat ze nu uit elkaar zijn. Ik vond Laura overigens wel weer ontzettend onbeleefd tegen Maxime. Als ze wat meer met hem zou praten/leuk doen, zou het voor haar ook minder voelen als ‘haar tijd uitzitten’.

Heikki kwam heel lief en rustig over tijdens het gesprek met Milou. Milou lijkt me gewoon een heel onzeker meisje wat veel bevestiging nodig heeft, hopelijk blijven ze bij elkaar.

Ik vind Rodanya heel onaardig overkomen. Ik vind het raar dat ze geen geluidsfragment van die zoen hebben laten horen, dat deden ze in een ander seizoen toch ook? Ben benieuwd of het echt is.

De aflevering van volgende week lijkt me niet zo leuk, maar ik ben benieuwd naar wie er allemaal nog samen zijn dus ik ga toch kijken.

Oeps lang verhaal.

6 likes
Videoland

Dat geluidsfragment hebben ze wel laten horen! Aan het einde van de vorige aflevering (degene die gisteren op televisie was) en bij de videoland aflevering kwam hij ook nog langs.

2 likes
Summary

Ik kreeg ook een beetje een raar gevoel van dat ‘Congolees’ de hele tijd. Ik had het er met een vriendin over, maar toen kwamen we tot de conclusie dat je bv wel ‘die Belg’ kan zeggen. Dat voelt iig minder gek vind ik. Dus toen voelde ik me weer raar dat ik me raar voelde bij ‘Congolees’ terwijl ik dat dus bij ‘die Belg’ of ‘die Fransman’ minder zou hebben
 :confounded:

3 likes