Temptation Island #1

Vroeger lieten ze bij het laatste kampvuur toch ook altijd beelden van de dreamdate zien.

Net zoals toen met Gelina en Stefano en die beelden met Zwanette.
Raar dat dat nu niet gebeurd is.

Hoe kunnen er geen beelden zijn van rodanya? Er was een shot in de kamer vanaf boven, waar je het bed zag.

1 like

Er zijn volgens mij nooit beelden van de dreamdate ‘s nachts. Altijd alleen geluidsfragmenten krijg je te horen.

1 like

Is dat een regel of iets? Dat dat moment alleen niet gefilmd wordt? Want er hangen wel camera’s. Ik kijk voor het eerst tempation, dus eventuele spelregels ken ik niet.

1 like

Geen idee eigenlijk.

Maar weet uit eerdere seizoenen dat er alleen geluidsfragmenten getoond worden. Het waarom weet ik eigenlijk ook niet :slight_smile:

2 likes
Samenvatting

Dat was ook precies mijn mening toen hij dat bij een ander kampvuur 1 keer zei. Maar nu zei hij het zo vaak achter elkaar, dat ik wel het gevoel kreeg dat hij het stom bedoelde.

2 likes
Samenvatting

Ik bedoelde eigenlijk aan Morgan! Of heb ik dat gemist? :see_no_evil:

Videoland

Oh maar dat komt volgende week volgens mij! Dan gaan ze nog voor een terugblik naar de koppels toe en in het voorstukje zag je ook dat Rodanya boos werd en Morgan alles duidelijk wilde hebben.

2 likes
Samenvatting

Ik vind het ook best wel een naai actie van de productie hoe ze dat volgende week gaan doen.

blijkbaar heeft morgan tegen olcay gezegd dat rodanya wel gezoend heeft, maar dat ze pas maanden later heeft opgebiecht. Hoe lang geleden is dit opgenomen?

Fransen en Belgen zijn doorgaans witte mensen en worden niet onderdrukt o.b.v huidskleur. Denk dat het daarom gekker voelt om Congolees te zeggen

5 likes

Filmpje Morgan

Samenvatting

Wow ik kijk nu Goedele on Top met Gaetan en ze laten een stukje zien waar Sidney flipt in de auto en dat stukje is volgens mij niet uitgezonden want hij zegt hier ‘‘Mijn vriendin, ja sorry dat ik het zeg, met één of andere kutn*’’. Woord is weggebliept maar het is vrij duidelijk dat het neger moet zijn. Omggggg wat een idioot. Naja dus dat maakt het wel expliciet duidelijk dat dat ge-dieCongolees is echt niet onschuldig is. Volgens mij is dit diezelfde aflevering dat Roger hem nota bene daarna nog helpt door met hem te gaan trainen? Naja en dat terzijde, wauw hoe kan hij niet begrijpen dat dit niet oké is.

2 likes

Ik krijg vooral een naar gevoel bij het gebruiken van Congolees omdat Gaetan een Belg is.
Aan de andere kant noemt hij zichzelf wel een Congolese man

Ik kijk nu de aflevering op videoland en ik vind t nu al eigenaardig.

Samenvatting

Milou en Heikki zijn uit elkaar omdat Milou het uitgemaakt heeft, maar Heikki mag van haar niet daten of een relatie met een ander. Uhh wtf

12 likes

Hahah uhhh wtf. Ik hoop dat hij zich daar lekker niet aan houdt en met iedereen zoent en doet wie het maar wil :rofl:

Edit: iemand toevallig al een linkje? De welbekende site doet het niet :grin:

Wat een verrassing...

22 likes

ahhh lief

1 like

…wat…een…punten…

23 likes

Ik vond het niet echt makkelijk leesbaar nee…:sweat_smile:

2 likes