Temptation Island #1

Even los van alle inhoud, ik moest echt iets te hard lachen om dit

25 likes

Ja!

Haha Jietse toch? Je kan trouwens gratis kijken via spatienet punt com

1 like

Haha maar echt wat een dramaqueen. En die montage dat hij zei dat hij nog nooit wat negatiefs had gezegd over Demi ook haha echt top. Vond de paniek van Milou wel sneu maar Gaetan zn vogelangst wel hilarisch hahaha zat hij daar op die pier :joy: Jammer dat de rest vd aflevering wel vrij poepsaai was.

7 likes

Er schijnt een pikante video van Milou rond te gaan (met een andere man dan Heikki)

1 like

Is nu donderdag de laatste aflevering met slot kampvuur?
Of daarna nog een terugblik?

Hoop de laatste, ben der wel klaar mee

9 likes

Demi zei in een video dat het in totaal 16 afleveringen zijn. Dus nog 2 voor Videoland?

1 like

Laatste aflevering op het eiland en 1 terugblikaflevering denk ik?

1 like

Ahh ik kan afl 14 niet kijken via spatienet. Is verwijderd ivm copyright klacht van RTL. Iemand nog een andere manier om het te bekijken (behalve via videoland)?

1 like

Deze link zou het moeten doen

Aflevering 14

Yes hij doet het, thanks!

1 like

Heb hem gezien. Niet zo boeiend. Ze doet dr bh uit buiten beeld en komt daarna in beeld met dr handen voor dr borsten. Het meest pikante is nog dat ze facetimed met een andere man dan Heikkie.

1 like

Letterlijk spatienet haha

2 likes

Er zit nooit een spatie in een url

7 likes

Ik had hem net geplaatst maar vroeg me ineens af of dat wel gepast is op het forum. Dus toch maar verwijderd, sorry.

Michella kox had het ook in haar story staan maar dat is ook al weg zag ik. Wie was die guy, moeten we die kennen?

Ik vind het best stom dat mensen dit willen zien, lijkt mij rot genoeg voor haar dat het is gelekt.

11 likes

Zo lang heeft ze niet met Heikki toch? Zou ook een filmpje van voor die tijd kunnen zijn

Gaan nu ook filmpjes rond op Instagram waarin je ziet dat Sidney Gaetan wil aanvliegen buiten bij een club.

1 like