Temptation Island #1

wilde aflevering 16 kijken , maar alle links op spatienet doen t niet :frowning:

Beetje donker maar dit zijn Danicio en Rodanya. Blijkbaar is er nog steeds iets gaande tussen hen haha. Snap echt niet dat je nog omgaat met zo’n oetlul die achteraf met z’n munttheetje nog dingen gaat zitten spoilen. Doe dat dan daar lullo

6 likes

Ik vind Milou echt tegenvallen. Ze houdt Heikki echt aan het lijntje, sneu

8 likes

Blabla

Aardige lap tekst voor iemand die zo gelukkig is in haar relatie

16 likes

Sorry ik dacht dat dit al op televisie is geweest. :see_no_evil: Ik gister ook heel verhaal opgehangen tegen mijn broer, want hij zei dat hij het op tv had gezien en hij zei wanneer was dat dan, in temptation talk ofzo.
Ik zei nee, helemaal op het einde.
Dus hij dacht dat ie misschien was weggezapt net, want hij kijkt altijd heel veel tegelijk haha.
Maar uiteindelijk kwamen we erachter dat hij nog pas de kampvuuraflevering gezien had en niet de videoland aflevering.
Hij zei: vind het wel leuk om op tv te zien als het landkomt, maar op videoland bewust kijken gaat me weer te ver haha

Okay goed verhaal dit. Maar sorry dus, dacht dat de laatste aflevering ook op tv was geweest al!


Zo beter ? Haha Niet dat het heel spectaculaire is.

1 like

Klinkt eigenlijk gewoon alsof ze een meer open relatie hebben?

2 likes

De “nooit vertoonde beelden” :joy:

3 likes

Ja en dat “ontwijk niets, ga het aan”. Ik weet niet tot in hoeverre de producenten de beelden kunnen bewerken/manipuleren, maar ik had nou niet bepaald de indruk dat zij dit tijdens TI deden :joy:

2 likes

Aaaaahhh Heiki

1 like

Aaaaahh Laura

Haha die rodanya heeft zichzelf weer goed voor lul gezet.

Ben wel verrast dat sidney de enige is die wel samen is nog. Vond hem juist zo een aparte jongen. Zei ook veel negatieve dingen over haar vond ik.

Kijkt iemand aflevering 16? de bekende website werkt niet
 heeft iemand toevallig al een googledrive linkje oid?

Vraag me ook af hoe het zit tussen Jietse en verleidster Demi, die commenten ook allemaal 30 hartjes etc. onder elkaars foto. Pas waren trouwen Jietse, Demi, Lizzy en Gaetan samen iets doen zag ik ook op instagram

1 like

Zag dit net op videoland voorbij komen!

1 like

Een voordeel, kan haast niet saaier dan wat we nu gezien hebben.

6 likes

Ik heb gisteren die ‘terugblik’ aflevering zitten kijken, en wat moest ik lachen om dat shot van die stofzuiger :joy:. Echt even duidelijk maken om welke stofzuiger het ging.

6 likes

Lol Heikki en Milou zijn echt een drama samen. Samen temptation verlaten, toen uit elkaar en kreeg Heikki een nieuwe ‘relatie’, toen weer samen geprobeerd voor twee weken, toen weer uit elkaar en nu weer samen.

1 like

heb je aflevering 15 of 16 gekeken? ik heb 15 maar met een half oor geluisterd, en heb voor 16 geen link gevonden nog


either way, nieuwe informatie voor mij dit