Temptation Island #1

Heb het van Instagram.

Gaan Sidney en Jamie nou serieus tegen elkaar boxen? Ik bestel de popcorn alvast, maar het wordt vast de ultieme deceptie

1 like

Haha ik heb het net ook gezien. Ze vertrokken samen, na 2 maanden ging het uit. Toen kreeg Heikki een nieuwe relatie, maar kreeg Milou spijt. Toen was het 2 weken aan, maar toch te veel ruzie, dus weer uit. Heikki weer terug naar die ā€˜relatieā€™ maar nu is het toch weer aan??

Haha. Hoe vind je binnen een maand een nieuwe vriendin (en ga je daar dan serieus een relatie mee aan) en wie is dat arme schaap? Aan de kant gezet worden voor de ex maar dan toch weer niet en dan toch weer wel.

3 likes
1 like

Huuuh, Thomas Cox had ik niet verwacht. Dacht dat hij wel meer hersens zou hebben dan aan zoā€™n programma als dit mee te doen :see_no_evil: Maar wel leuk, daar niet van :joy:

Ik las dus geruchten dat het al uit was met zijn vriendin, maar dat ze voor dit programma deden alsof ze nog gewoon een relatie hadden (voor de fame?)

1 like

Zoiets las ik inderdaad ook, heb na mijn post van gisteren even wat research gedaan haha. En hij blijkt dus al een veel grotere dick dan ik oorspronkelijk dacht. Een youtuber (Sophie Ousri) had zich laatst ook over hem uitgelaten

1 like

Kan ik dit ergens terugkijken?

Oh serieus? Ik vind hem echt een leeghoofd juist.

3 likes

Pommeline en Fabrizo ken ik alleenšŸ˜… hopelijk is er dit seizoen meer actie dan afgelopen ā€˜gewoneā€™ temptation

Ben nu hƩƩƩl benieuwd wat ze dan zei?

Dat ie op een feestje leuk in der gezicht deed om zich vervolgens om te draaien en haar daarrna belachelijk maakte of iets in die richting.

Ben al 10 min aan het zoeken maar kan het niet meer vindenā€¦ maar zoiets wat @flwhrs zegt inderdaad. Echt een schijnheilig arrogant mannetje is het gewoon.

1 like

Oh die Thomas Cox lijkt me echt een naar mannetje. Ik ben benieuwd hoe ie gaat zijn in dit programma.

2 likes

Verbaast me ook echt helemaal niks dit

1 like

Ik kan het ook niet meer vinden maar ik wil nu echt weten waar ik dit gezien hebā€¦

Same :joy: Heb het ff aan een vriendin gevraagd want ik weet dat die het ook gezien heeft

1 like

Ze had het op Instagram geplaatst toen en later is KingAlert daar in een aflevering nog even heel kort op teruggekomen volgens mij

Edit:

5 likes

Aaaaah ja Kingalert zou wel kunnen ja! (Dat keek ik eens in de zoveel tijd wel eens :see_no_evil:)

1 like

Ik heb geen leven dus heb het even opgezocht haha

1 like