Temptation Island #1

is het al gelukt om te kijken? anders heb ik wel een linkje voor je.

Yes is gelukt! Heb net gekeken :blush:

1 like

Ik kijk het echt al weken niet meer dus mijn reactie is alleen maar gebaseerd op wat ik hoor en lees haha. Misschien was het dan toch wel echt zo. Maar ik denk wel dat ze aan een wurgcontract vastzitten @anon53054661

1 like

Net ook gekeken maar wat zei die ene verleidster nou toen demi en sidney aan het gamen waren. “Wat voor relatie heb je dan” Heh???

:face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

3 likes

Ik vond dat stukje ook zo nep en gemaakt overkomen. Maar dat is logisch als er een cameraploeg in je huis staat.

2 likes

Ja maar kunnen ze je dwingen om te erbij te verzinnen en daarover liegen? En dan vooraf dus al? Want ze konden dit natuurlijk niet voorzien, dat het zo saai zo zijn. Maar misschien ben ik wel naĂŻef :stuck_out_tongue:

Zo zitten mijn vriend en ik er ook bij, ze hebben zelf zeker nooit een lange relatie gehad
 Juist leuk beetje samen bank hangen, en meer interactief dan een beetje netflix

4 likes

Ja daarom!! Ik dacht echt jeetje wat voor een beeld heb je dan van samenwonen :rofl:

2 likes
Afl 16

Geloven jullie die verhalen van Danico? Ik vind het wel raar allemaal. Maar vind Rodanya ook wel een raar wijf
ze zijn iig niet meer bij elkaar

3 likes

Haha ja zo van kijk ons eens happy samen zijn

Ja dat is altijd zo’n terugblik toch! Vond deze aflevering maar saai :woman_shrugging:t2:

Genoeg geld bieden
 denk dat ze dat voor paar duizend euro best willen doen

Heb je hem toevallig voor mij? :smile:

Zoooo dat einde, die Rodanya! Toch nog even een juicy einde van een saai seizoen. Heftig!

3 likes

Temptation
Ja hoor, tuurlijk

1 like

Heeft iemand een werkende link voor aflevering 15?

De terugblikaflevering is nog best spannend hoor!

1 like

misschien is niet alles waar maar rodanya reageerde wel heftig. Als ze niks te verbergen had had ze gewoon kunnen zeggen ‘ja ik heb hem gezien maar is niks gebeurd’. Nu reageerde zij zoo heftig! Dus er moet wel iets gebeurd zijn denk ik

3 likes

In snap alleen niet waarom dit seizoen 17 afleveringen moest zijn? Er gebeurde letterlijk niks. Dit had makkelijk in 10 gepast.

15 likes

vroeg me in de laatste aflevering af waarom Rodanya in hemelsnaam aan het stofzuigen was in een shot.
Nu snap ik het; ze had volgens Danicio samen met hem een stofzuiger gekocht.

17 likes