Temptation Island #1

Vind dat ook ver gaan…

1 like

Ik vind die Quinten (?) echt een opgepompte Ronnie Flex hahah

11 likes

Hahaha ja, echt. Heel irritant de manier waarop ze praat

Hoe kijken jullie het? Gewoon via Videoland of via linkjes?

Via Videoland

Oh ik vind hem zeer aantrekkelijk :grin:

2 likes

Ik vind tijdens die ‘quote’ momenten ook dat hij in verhouding zo’n klein hoofdje heeft hahaha

3 likes

Begint al goed bij Shirley

Ja haar stem klinkt zo jong en piepig he

Zo blij dat het weer begonnen is, vond het een leuke eerste aflevering! En vind Lie echt top, ik volg haar sinds eotb al op instagram maar ondanks dat ze zo aan zichzelf heeft laten sleutelen heb ik het gevoel dat ze wel zichzelf is qua gedrag.

2 likes

Iemand een link waar ik kan kijken? :hugs::hugs:

Thomas ontkracht dit vandaag wel op zijn YouTube kanaal. Al zegt dat nog niet veel natuurlijk. Hij zegt dat die roddel komt doordat het een tijdje geleden uit is geweest omdat yasmin was vreemdgegaan op vakantie (en Thomas zelf ook daarvoor zegt hij in de aflevering).

Het stukje samenvatting met fragmenten van dit seizoen voorspelde trouwens in ieder geval veeeel meer boeiende content dan afgelopen gewone TI seizoen, thank god.

Wie zijn trouwens jullie favorieten tot nu toe? Verleiders, verleidsters, koppels, wie dan ook? Mag ook gewoon yolanthe zijn natuurlijk

Spoiler werkt niet :frowning:

1 like

Ik hou normaal echt niet van veel plastische chirurgie, maar ik vind Lie wel echt prachtig.

17 likes

Ik ook! Terwijl ik normaal ook niet echt van zoveel tattoo’s houd, bij haar staat het echt goed.

2 likes

Ik vind die verleidster Danielle zon vervelend hoofd hebben, zij deed toch ook mee aan de bachelor? Vind dat wel een typische combinatie van programma’s om aan mee te doen haha alles voor de fame

2 likes

Ik vind Lie de gelukte versie van Pommeline haha. Misschien niet zo aardig, maar vind het geblondeerde haar, extensions en lipfillers bij haar zo net niet. Ik zie wel dat Fabrizio een type heeft in ieder geval. :joy:

16 likes

Ugh ja daar deed zij ook aan mee, ik vond haar zo vervelend in dat programma.