Temptation Island

Nee? Het gaat er om dat relaties en trouw op de proef gesteld worden. In het echte leven is er ook niet altijd iemand in de buurt die je tegen houdt wanneer je op het punt staat om vreemd te gaan.

En ook in het echte leven is die persoon er af en toe wel. Ik zie oprecht niet waarom het zo’n probleem is om iemand een handje te helpen om trouw te blijven. Behalve dan dat de kijkers minder spannende televisie krijgen

Hebben jullie deze al gezien? ( is dezelfde persoon die toen dat filmpje over ‘den Tim’ had gemaakt)

“Ik snap Jaimy niet, die is zo vol van zichzelf. Ik ben niet lelijk, anders hadden ze me niet gecast”

:roll_eyes:

HAhahaha ik moest hier echt hard om lachen

“Ik heb 76 vrouwen geneukt”

HET HOUD NIET OP!

Haha wel hilarisch dat Roger zegt dat Hung geen temptation is, omdat ze stil is. Dat ie houdt van meisjes die “sfeer in zich hebben”. En dan het beeld dat Laura chips eet terwijl de rest in t zwembad zit :joy:

Zo goedkoop ook dat Lizzy zegt “ik weet wel dat hij mij zou doen”. Is dat dan echt het enige waar het om gaat? Ja oké, daar misschien wel. Maar toch… Zo makkelijk. Ik vind dat echt sletterig :see_no_evil:

Zó, zou er vandaag dan eindelijk geneukt worden :roll_eyes::joy:

Oh haha besef me nu pas dat het donderdag is en ik temptation nog helemaal niet heb gekeken :joy:

Edit : zo gefixt. Aflevering 11

Antwoord

Hoe kan het ook anders: nee

Huilennnn

Wtf heeft demi voor tent aan

afl 11

Heh hadden ze het in het begin nou over een verrassende wending? wat dan?? Ik ben nu klaar met kijken maar het was even saai als de afgelopen 10 afleveringen

Snapte het ook niet (sorry weet niet hoe ik een spoiler doe op m’n telefoon)

Heikki zegt echt in iedere zin ‘in verband met’

Jietse ziet er wel goed uit hoor in Temptation talk

Maar wat een onzin wordt hier besproken hahahaha jezus

Haha ja gaat echt nergens over

Dezelfde onzin als in de afleveringen van Temptation zelf, daar gebeurt ook niks :see_no_evil:

Ik heb nog hoop…

Misschien tegen beter weten in.