Temptation Island #1

Aaaaahh Laura

Haha die rodanya heeft zichzelf weer goed voor lul gezet.

Ben wel verrast dat sidney de enige is die wel samen is nog. Vond hem juist zo een aparte jongen. Zei ook veel negatieve dingen over haar vond ik.

Kijkt iemand aflevering 16? de bekende website werkt nietā€¦ heeft iemand toevallig al een googledrive linkje oid?

Vraag me ook af hoe het zit tussen Jietse en verleidster Demi, die commenten ook allemaal 30 hartjes etc. onder elkaars foto. Pas waren trouwen Jietse, Demi, Lizzy en Gaetan samen iets doen zag ik ook op instagram

1 like

Zag dit net op videoland voorbij komen!

1 like

Een voordeel, kan haast niet saaier dan wat we nu gezien hebben.

6 likes

Ik heb gisteren die ā€˜terugblikā€™ aflevering zitten kijken, en wat moest ik lachen om dat shot van die stofzuiger :joy:. Echt even duidelijk maken om welke stofzuiger het ging.

6 likes

Lol Heikki en Milou zijn echt een drama samen. Samen temptation verlaten, toen uit elkaar en kreeg Heikki een nieuwe ā€˜relatieā€™, toen weer samen geprobeerd voor twee weken, toen weer uit elkaar en nu weer samen.

1 like

heb je aflevering 15 of 16 gekeken? ik heb 15 maar met een half oor geluisterd, en heb voor 16 geen link gevonden nogā€¦

either way, nieuwe informatie voor mij dit

Heb het van Instagram.

Gaan Sidney en Jamie nou serieus tegen elkaar boxen? Ik bestel de popcorn alvast, maar het wordt vast de ultieme deceptie

1 like

Haha ik heb het net ook gezien. Ze vertrokken samen, na 2 maanden ging het uit. Toen kreeg Heikki een nieuwe relatie, maar kreeg Milou spijt. Toen was het 2 weken aan, maar toch te veel ruzie, dus weer uit. Heikki weer terug naar die ā€˜relatieā€™ maar nu is het toch weer aan??

Haha. Hoe vind je binnen een maand een nieuwe vriendin (en ga je daar dan serieus een relatie mee aan) en wie is dat arme schaap? Aan de kant gezet worden voor de ex maar dan toch weer niet en dan toch weer wel.

3 likes
1 like

Huuuh, Thomas Cox had ik niet verwacht. Dacht dat hij wel meer hersens zou hebben dan aan zoā€™n programma als dit mee te doen :see_no_evil: Maar wel leuk, daar niet van :joy:

Ik las dus geruchten dat het al uit was met zijn vriendin, maar dat ze voor dit programma deden alsof ze nog gewoon een relatie hadden (voor de fame?)

1 like

Zoiets las ik inderdaad ook, heb na mijn post van gisteren even wat research gedaan haha. En hij blijkt dus al een veel grotere dick dan ik oorspronkelijk dacht. Een youtuber (Sophie Ousri) had zich laatst ook over hem uitgelaten

1 like

Kan ik dit ergens terugkijken?

Oh serieus? Ik vind hem echt een leeghoofd juist.

3 likes

Pommeline en Fabrizo ken ik alleenšŸ˜… hopelijk is er dit seizoen meer actie dan afgelopen ā€˜gewoneā€™ temptation

Ben nu hƩƩƩl benieuwd wat ze dan zei?