Net de left shark van Katy Perry haha
Hopelijk zingt hij/zij Babyshark (tududu)
Wat leuk! Die ga ik morgen eens uitgebreid kijken, for old times sake.
Ik vond de laatste woorden van Ron voor zijn optreden typisch, het zou me niets verbazen als er binnenkort een bericht komt dat hij ernstig ziek is of zo. Ik vond hem ten opzichte van vroeger ook een stuk magerder.
Dat gevoel had ik ook. Ook zo warrig in zijn spraak.
Tjonge daar schrik ik ook van…
Komt op mij ook over alsof hij momenteel een kwetsbare gezondheid heeft. Als dit zijn laatste publieke optreden was, dan vond ik het wel heel sterk.
Ik vond hem er nu ook best slecht uit zien, volgens mij is hij met best wel wat (foundation) make up nog wat opgeknapt. Carlo was ook zichtbaar ontroerd.
Wel een mooie optreden en super sympathieke man.
Ik moest bij de stem van de stier denken aan Jim Bakkum. Maar ik ben echt superslecht met deze dingen, dus grote kans dat er totaal naast zit
Het is inderdaad wel een beetje een flauwe hint.
ah ik heb het nu pas kunnen kijken, heb het chatten hier wel gemist haha!
Nu bij rtl boulevard werd er nog even gesproken over dat slotwoord van Ron. Er was niet per se een aanleiding voor, aldus z’n zoon (ff z’n naam kwijt )
Edit Rick dus
Misschien ook omdat haar man van Tsjechische afkomst is?
Ja dat kwam ook in me op, maar volgens mij zeiden ze ‘tweetalig opgevoed’ o.i.d. En dat strookt wel met het feit dat haar beide ouders Limburgs zijn / waren.
https://www.ad.nl/show/nikkie-de-jager-gaat-masked-singer-achtige-show-presenteren-bij-rtl~a634a2ff/
Haha weet niet wat ik van dit format vind, maar wel een leuke kans voor Nikkie!
Klinkt een beetje als wie van de drie gemixt met the masked singer ofzo? Nou hiep hoi. Wel leuk voor Nikkie en denk dat zij het goed kan maar wat een slappe aftreksels als ‘nieuwe’ tv programma’s tegenwoordig allemaal zeg
Doet me denken aan een filmpje met een “talentenjacht” naar een Adèle look-a-like waar Adèle zelf ook aan mee deed maar dan vermomd. Dat vond ik wel grappig, dus hoop dat het zoiets is.
Deze bedoel ik: Adele at the BBC: When Adele wasn't Adele... but was Jenny! - YouTube
Het is wel een eenmalig programma, beetje zoals die dragqueen uitzending met bekende mannen. Hoorde ik vanmorgen op de radio. Zal wel soort probeersel zijn, kijken of er markt voor is.
Ja dat had ik er ook niet van begrepen, maar hoorde het vanmorgen op de radio. In het nieuwsbericht van nu.nl staat het wel vermeld zie ik.
Ik vergeet steeds dat het 8 uur begint. Ik denk steeds half 9.
Maar wel weer zin in!
Wajo door dit bericht ben ik ook nét op tijd gaan zitten